Avatar billede tooleys Nybegynder
16. juli 2002 - 16:34 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

.mid til .wav

jeg har nogle karaokesange, som vel er .kar filer. Hvordan kan jeg konvertere dem til audio, så at jeg kan brænde dem ned på en cd? Hvilke program er nødvendigt og hvordan gør man?
Og kan man omdøbe .kar til .mid uden problem? Eller hvordan? Hvad hvis jeg vil fjerne eller ændre en eller flere spor?
Avatar billede hermandsen Juniormester
16. juli 2002 - 16:43 #1
Det her kan du altid gøre:
Find dig en lyd-optager der kan optage det som du kan høre på computeren... Det gemmer du som wave og brænder på en cd... :)
Avatar billede tooleys Nybegynder
29. august 2002 - 21:04 #2
hmmm, tak for svaret, selv om jeg ikke kunne bruge det til meget, det havde måske været noget, hvis du nævnte et par konkrete programmer. Anyway...jeg fik en bekendt til at gøre det for mig....
Avatar billede hermandsen Juniormester
30. august 2002 - 23:40 #3
Then luk tak! :)