Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 00:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PayPal!!

Ved ikke om det er et mærkeligt sted at spørge, men hvad er paypal? Har stødt på det et par gang!! Hvis man skal tjene penge skal man oprette dette, men vil gerne lige vide hvad det er!!
Avatar billede werd Nybegynder
16. juli 2002 - 00:05 #1
det er for at undgå at skulle betale moms hvis du giver en ydelse... hvis du for eksempel laver freewareprogrammer og du har paypal på di side, kan folk donere penge via paypal og så behøver man vist hverken betale skat eller moms fordi det er en gave og ikke direkte løn for et program!!!
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 00:06 #2
Man bliver ikke snydt på nogen måder?
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 00:07 #3
Det er et program som du kan tjene penge på hvis andre tilmelder sig programmet via dig også kaldet "reference". Det stinker og hold dig laaaaangt væk fra det...

I første øjekast ser det ud som om man kan blive millionær på et par timer...MEN SÅDAN ER VIRKELIGHEDEN IKK!!

Jeh har selv prøvet det engang, 50% af det er svindel!!

Du kan måske tjene en krone per time du sidder foran skærnem og anstrænger dig!

Hvis du vil vide mere om det så søg på Google.com "PayPal"
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 00:10 #4
Okay! Tak begge!!
Avatar billede thenuke.dk Nybegynder
16. juli 2002 - 00:22 #5
Koster det noget udover den dollar man får tilbage?
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
16. juli 2002 - 05:27 #6
Sikke noget VRØVL!

Paypal er et firma som du opretter en konto hos, som du så kan benytte til at sende/modtage penge fra andre som har Paypal konto, eller du kan modtage creditcards...

Cablenet, her sviner du Paypal til uden at kende produktet, og i et andet spørgsmål opfinder du forkortelser som ikke eksisterer... Er det helt udelukket at sætte sig ind i spørgsmålet inden man svarer...