Avatar billede superstjerne Nybegynder
21. august 2000 - 10:12 Der er 4 kommentarer

hvad er bedst

Jeg har mulighed for at  bruge htm(l), asp og php på mit site men hvad er bedst asp eller php.

Jeg ved heller ikke rigtigt hvad php er udover at jeg har hørt at man i php kan lave en mere sikker adgangs kontrol er det rigtigt?
Avatar billede hojben Novice
21. august 2000 - 10:16 #1
PHP = (Personal Hypertext Preprocessor).. jo det er mere sikkert end asp..

om det er bedre, aner jeg ik.. tror det kun.
Avatar billede bromer Nybegynder
21. august 2000 - 11:48 #2
Jeg synes det er bedre. Hvis det er php4 ok ikke php3 er det også hurtigere end ASP...

/Rune
Avatar billede chruker Nybegynder
21. august 2000 - 14:24 #3
Betragt både php og asp som et scriptsprog der kører på serveren og gør dig i stand til at generere dynamisk indhold på dine side. Er du vandt til Visual Basic programmering i Windows skal du nok benytte ASP, men er dit vante område javascript, java, c++, perl burde du nok vælge PHP
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:25 #4
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk