Avatar billede stofferny Nybegynder
15. juli 2002 - 21:30 Der er 5 kommentarer

Fxp på en standart serber?

Ok folkens her er en svær en til de kvikke!
Jeg ville godt ha at folk skulle kunne FXP ind og ud fra min (G6) server... men det kan man bare ikke, hverken i Pasvive mode eller normal... har self. tjekket at det ikke er slået fra(block bounce...) og at XP firewall ikke er sat til... vil være MEGET GLAD for en der kan løse mit problem!
Btw. her er lige lidt info omkring HW osv.
Orange Skod Internet(2mbit)
no router(har rokken hvis nogle kender den)
WinXP
Pentium 4 @ 2.3 Ghz
Netkort100mbit
Avatar billede oz2kas Nybegynder
15. juli 2002 - 22:39 #1
du mener vel ftp?
Avatar billede stofferny Nybegynder
16. juli 2002 - 14:46 #2
nej... FXP! normal adgang til min ftp virker helt fint... men det virker ikke hvis nogle forsøger at FXP´e ind eller ud af min ftp!
Avatar billede oz2kas Nybegynder
17. juli 2002 - 14:33 #3
Nu er det sikkert mig der spørger dumt, men hvad mener du så med FXP? Hvad er det?
Avatar billede stofferny Nybegynder
17. juli 2002 - 19:01 #4
FXP = Når man styre 2 forskellige servere fra en anden com... ergo normal ftp er jo bare at down/up-loade fra en FTP til den com man sidder på... dvs. hvis jeg kender 2 forskellige ftp´er og vil overføre noget til den ene fra den anden, uden at selv skulle downloade det, også bag efter uploade det...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
19. juli 2002 - 20:46 #5
Det kender jeg så desværre ikke noget til :(