Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
15. juli 2002 - 17:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Playstation joystick til PC ??

Jeg har netop fået min computer til at spille playstationspil med en emulator, og har lånt et ps1- joystick af en kammerat.
Problemet er bare det at stikket ikke passer til min computers udgang. Kan man købe en slags omformer til computeren??
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. juli 2002 - 17:50 #1
Tror jeg ikke man kan, for har selv ledt..
Du kan dog købe gamepad der minder om PS's, og de billige fra Dexxa koster fra 60kr mener jeg.
Dexxa.net er dog ændret, så kan ikke se den derpå.
Avatar billede bizzyboy Nybegynder
21. juli 2002 - 16:47 #2
http://www.psxcare.com/pc-frame.asp
og så blad ned midt på siden
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
12. september 2002 - 14:26 #3
lukker spøgsmålet...