Avatar billede doeboy Nybegynder
15. juli 2002 - 14:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Soldier of fortune 2 server

jeg har før lavet en server med programmet sof2runner
men efter jeg har updated min sof2 og hentet den nye sof2runner  fra http://runner.gameadmins.com vises den ikke på gamespy mere men man kan fint se spillet fra ingame serverbrowser  hvis ikke i kender svar på dette kan i ellers fortælle  hvordan man sætter en 24/7 serv op som jeg selv kan joine
Avatar billede xozzi Nybegynder
15. juli 2002 - 14:31 #1
doeboy --> Der er kommet ny version af Gamespy har du downloaded den for det kan være den gamle ikke ´virker til Patchen af SOF2
Avatar billede doeboy Nybegynder
15. juli 2002 - 14:46 #2
gamespy 1.1b  tror jeg den nye er som jeg har
Avatar billede xozzi Nybegynder
15. juli 2002 - 14:49 #3
kan du give mig serverens IP så jeg kan Teste det i mit GameSpy ?
Avatar billede xozzi Nybegynder
15. juli 2002 - 14:53 #4
Måske kan du osse Prøve at "Re-Scan for games" (Tryk på: Gamespy -> Re-Scan for games) og prøv så og adde ipen !!..
Avatar billede doeboy Nybegynder
15. juli 2002 - 14:58 #5
jo jeg kan godt adde ip maueltp til gamespy  men så kan andre jo stadig ikke se den og der er jo ligesome pointen:)
Avatar billede xozzi Nybegynder
15. juli 2002 - 15:32 #6
hvis du kan se den i gamespy kan andre osse...
Avatar billede doeboy Nybegynder
18. juli 2002 - 10:39 #7
tror ikkke du forstår xozzi  flere har samme problem
Og den eneste måde man kan se server på er ved at adde den manuelt men den er kun synlig for mig og kund indtil næste gang jeg starter gamespy
Avatar billede bizzyboy Nybegynder
21. juli 2002 - 16:49 #8
The All-Seeing Eye du kan hente der på http://www.udpsoft.com/eye/
Avatar billede doeboy Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:40 #9
---