Avatar billede webgeniet Nybegynder
14. juli 2002 - 20:08 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

Hvor høj?

Hvor høj er en 2 meter høj mand?
Svaret skal angives i cm. Den første der svarer rigtigt får point.
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:08 #1
200cm !!
Avatar billede webgeniet Nybegynder
14. juli 2002 - 20:09 #2
Korrekt svar
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:10 #3
hehe den var satme nem !! ;-)
Avatar billede razzia Nybegynder
14. juli 2002 - 20:13 #4
CooooooooooooL Spm. *GG*
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:16 #5
Anmeldt!
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 20:19 #6
hermandsen-> Nu er det ikke blevet forbudt at bruge 200 point for et spørgsmål,men denne slags spørgsmål siger jo kun hvor lidt denne bruger skal tages seriøst når han får problemer og ønsker hjælp.
Avatar billede webgeniet Nybegynder
14. juli 2002 - 20:20 #7
Så tag det sgu da med ro!
Jeg havde bare lidt for mange point...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. juli 2002 - 20:21 #8
anmeldt
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:21 #9
>>resten
Jeg syntes nu mere at det ligner point overførsel... Der koom et svar 26 sekunder efter spørgsmålet var oprettet... Det ses altså også ret sjældent!!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:22 #10
>>webgeniet
Nååååh, ja... Og Bill Gates har bare for lidt penge... Uanset hvordan hvor mange point du har, så er pointoverførsel ikke lovligt!
Avatar billede webgeniet Nybegynder
14. juli 2002 - 20:23 #11
Hold da helt ferie mand. Det er sgu sidste gang jeg har det sjovt på eksperten.
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 20:25 #12
hermandsen-> Der er ingen point overførsel det er bare en hurtig bruger.
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:26 #13
Hold da kæft...!! Det er lame det her... fordi jeg svarer 26 sek efter!!
Jeg kunne da have gjort det på 5 - 10 sek hvis jeg ikke lige skulle tænke på  om der var en "catch"  ved spørgsmålet!!
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:27 #14
webgeniet...!! Støtter dig... syntes da det er lame at man ikke kan have sjov i ny og næ...!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:31 #15
>>webgeniet
Der er faktisk nogle af os der er seriøse brugere og tjener vores point på ærlig vis... Det med at folk stiller et latterligt spørgsmål og der så er en der tjener 200 lette point, det hører slet ikke hjemme på eksperten!!!

Hvis du ikke tror mig så kan du læse den her:
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Læg især lige mærke til:
2. Regler for brug af eksperten.dk
  1. Det er ikke tilladt at:
    9. misbruge Eksperten.dk's pointsystem
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:32 #16
Hvad misbrug er der i at spørge om hvor høj en 2 meter høj mand er?
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:32 #17
>>mini-me
Selvfølgelig skal man da have det sjovt, men på en bekostning af 200 point som andre kan have svært ved at tjene, så syntes jeg det er forkert...
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:33 #18
Hvis det er det han vil have svar på så kan jeg ikke se problematikken?!

Hvad hvis jeg spurgte om hvor kan jeg finde icq? tilbyder 200 point

hva så ?! Er det så også misbrug når en bruger skriver www.icq.com ??
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:35 #19
hermandsen: Jeg syntes da at det var fedt med sådant et spørgsmål... nu har jeg sat den sidste times tid og læst og besvare spørgsmål.. og været ekstrem "i nørde" hjørnet.. og så kommer der såen et spørgsmål.. og det tog mig da alligvel 24 sek at svare på.. for der kunne da have været en hage ved spørgsmålet så det ikke bare havde været så nemt at svare på... og hvis der havde været det havde jeg været til grin... hvilket jeg kun kunne have grinet af !!
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:35 #20
>>mini-me
Hold nu op, for du kender svaret... Spørgsmålet er dybt latterligt, og vi behøver vist ikke at belyse pointsystemets funktion endnu en gang...

15 point: Let
30 point: Middel
60 point: Svær

200 point: Jeg er fuldstændig lost og har brug for en løsning NU!!!

Dette spørgsmål var max til 0 point!!! Hvis det er en debat i søger, så brug ICQ, eller anden chat eller stil et spørgsmål til 0 point...
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:37 #21
Hvis du spurte hvor du kunne finde ICQ og tilbød 200 point, så ville jeg nok først be dig om at sætte point antallet ned til 15-20 stykker, og så svare...
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 20:39 #22
citat : 200 point: Jeg er fuldstændig lost og har brug for en løsning NU!!!

Øhmm har ledt efter icq på min computer og på internettet i 2 timer..!! kan ikke finde det... så er jeg da fuldstændig lost og har brug for en løsning NU !!

Hvis jeg står og skal beregne noget og skal finde ud af hvad hvad 2m er i cm så jeg vel og så lost og har brug for en løsning nu!!
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:40 #23
Det kan da godt være fedt med sådan et lamer-spørgsmål, men så udlov 1 point til den hurtigste eller noget... 200 point er helt ekstremt, og det er sjældent at man skal udlove 200 point!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. juli 2002 - 20:42 #24
mini-me var den kommentar ikke lidt dum???

Man er godt nok dum hvis man leder efter et produkt og man ikke en gang prøver navn.com!!!!!!

og hvis men slet ik kan finde det..! hmm prøv at søge på download icq på google!!!!!!
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 20:43 #25
Hermandsen-> Jeg har fuld forstålse for dit synspunkt men grænsen er 200 point for et spørgsmål mere er der ikke idet.
Og hvordan ville du definer ( let middel svær ) for hvis jeg syntes det er meget svært af finde en url på icq så udlover jeg 60 point for det er svært for mig men måske ikke for dig.Og det kan være du har et meget svært spørgsmål til 60 point men som jeg sider og griner over for de jeg syntes det er skide nemt,Så hvor ligger grænsen ??? Nej det er op til brugeren selv at definer Let Middel og Svær
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 20:44 #26
Før i tiden inden pointne blev sat ned hvar det meget normalt med spørgsmål mellem 1000-5000 point.
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:45 #27
>>mini-me
Hold nu op!!! webgeniet har sandsynligvis siddet og kedet sig, og så ville han/hun sikkert starte en lille hurtig debat...

Han ved også udemærket svaret på forhånd, for efter 41 sekunder kommer han med følgende indlæg: "Korrekt svar"

Altså har han helt sikkert vist det på forhånd...

Hvis du kan overbevise mig om at de 200 point var velfortjent, så holder jeg kæft, ellers bør du give 199 points tilbage til webgeniet.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. juli 2002 - 20:47 #28
enig
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:48 #29
>>resten
Jeg kan godt se hvad du mener... Heldigvis er skaden ikke særlig stor, og den kan endnu rettes. Jeg syntes bare at det er for tit at ekspertens pointsystem udnyttes til små halvlatterlige spørgsmål for folk der keder sig...
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. juli 2002 - 20:48 #30
og dit svar er også forker..! for en 2m høj mand er gerne 202-205 (håret) det bliver jo ik målt med når man måler ham, men det er der jo
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:50 #31
>>djeclemen
Hvad hvis han er skaldet? ;)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. juli 2002 - 20:51 #32
hvad hvis han har en bule?
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 20:51 #33
Hermandsen-> Hør her der er intet ulovligt sket og mon ikke det mere er dig der sider og keder dig og ønsker en debat.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
14. juli 2002 - 20:52 #34
resten -> jeg ville tror at det var pointoverførsel dette..!
- nemt spm.
- mange point.
- hurtigt svar.
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:55 #35
>>resten
Nej, det vil jeg ikke mene det var... Jeg er bare træt efter at ha' siddet en hel dag og ha' tjent nogle gode point og så kommer der et latterligt spørgsmål med mange point som bliver besvaret i løbet af 0,5.

Det er ikke mig der savner debat, jeg tror nærmere jeg savner retfærdighed!
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 20:57 #36
>>resten
Jeg vil nu mene at der er sket noget ulovligt... Nemlig misbrug af ekspertens point-system! Ærgeligt men sandt!
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 21:05 #37
Hør her for sidste gang da jeg ikke gider at blive ved med at fortælle det.

1:Her er ikke sket en overførsel af point.
2:Det er op til folk at udlove de point de har lyst til i et spørgsmål men dog maks 200.
3:Hvormange link vil i ha af denne slags spørgsmål hvor der er svaret hurtigt af dem som syntes det var nemt.
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 21:11 #38
Beklager meget resten, men jeg er altså ikke enig med dig...

Hvordan kan du egentlig vide at det ikke er point overførsel?

Jeg vil godt give dig ret i at det er op til den enkelte bruge at bestemme hvor mange point et spørgsmål er værd. Dog er dette spørgsmål intet andet end leg, og der kunne lige så godt ha' stået "Den første der svarer får 200 point!" Det er i hvert fald min opfattelse... Denne slags spørgsmål er også oprettet før i tiden, og den gang var de ikke vel set, men tiderne har måske ændret sig?
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 21:18 #39
Fordi vi se noget i andre ikke kan.
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 21:21 #40
Ja tiderne har ændret sig meget for også dengang var der bruger som webgeniet der ikke kunne styre det og opretted spørgsmål på mellem 0-9999.
Og dette har vi kæmpet for at få lavet om til det som det er nu 200 point.
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 21:24 #41
Men jeg syntes som jeg har skrevet længer oppe at dette kun viser hvor useriøs han er og dette vil svie til hans egen røv når han får brug for hjælp på et sener tidspunkt.
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 21:30 #42
>>resten
Det vil jeg så støtte dig 100% i!!!

>>mini-me
Hvis du samtidig gerne vil tages seriøst vil jeg foreslå dig at betale nogle point tilbage til webgeniet.
Avatar billede mini-me Nybegynder
14. juli 2002 - 21:45 #43
Hermandsen: Det ser jeg ingen grund til jeg har svaret på spørgsmålet på ærlig vis og har modtaget mine point på ærlig vis !!
Så længe jeg ikke finder det i strid med reglerne på eksperten så ser jeg ingen grund til at skulle tilbage levere de point jeg har tjent fair og square !!
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 21:59 #44
Nej nej... Vi har to forskellige meninger, og det er også fint nok... Lad os nu stoppe før vi bliver mere sure på hinanden! :)
Avatar billede webgeniet Nybegynder
15. juli 2002 - 11:40 #45
hermandsen --> Jeg synes du skulle tage og slappe af. Du bliver bare til grin.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
15. juli 2002 - 11:42 #46
hmm og det skulle komme fra dig??

/DjeClemen
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. juli 2002 - 11:52 #47
>>webgeniet
Bliver jeg til grin?!? Hvem er det der lige har smidt 200 point efter et latterligt spørgsmål?!?