Avatar billede togchat.dk Nybegynder
14. juli 2002 - 18:59 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

3D-figur

Hej....Jeg skal bruge en arkitekt, eller i det mindste en fed 3D-figur, som man nemt kan lave logoer på, den skal være i størrelsen 60 x 40 det skal være sådan en figur som de bruger på f.eks www.3dchat.dk men må ikke være magen til! Jeg skal bruge den til en ny 3d-chat www.togchat.dk jegngler også ting og bg'er til den, det skal også være ligesom dem på www.3dchat.dk men stadigvæk ikke magen til! De skal være i størrelsen 340 x 470, det ville være helt fint hvis der var en der ville "ansættes" på chatten (man får ikke penge for det!) som vil lave nye ting en gang i mellem. I kan skrive her eller på arkitekt@togchat.dk
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
14. juli 2002 - 19:00 #1
jegngler = jeg mangler
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. juli 2002 - 19:44 #2
hvis du vil have en figur så tror jeg ikke der er en der vil lave den for 50 point. Men lad os nu se.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. juli 2002 - 21:43 #3
Hvis du skal have en til at arbejde på den chat, så skal du sikkert tilbyde en form for medejerskab. For ingen vil arbejde gratis eller for point.

/per
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
14. juli 2002 - 23:06 #4
problemet er at der ikke er nogen der vil!
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
14. juli 2002 - 23:20 #5
Det eneste jeg kan tilbyde er et job som tøjdesigner på chatten, og man bliver også admin!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 09:29 #6
Det kan jeg godt forstå, for der ligger nemlig mange timer i det arbejde. Så du står i en alt eller intet situation.

De fleste 3D designere er bedøvende ligeglade med at blive admin.

Kære super programmør og designer, du må godt lave verdens fedeste 3D chat. Gage: Vi kan tilbyde dig nøglerne til vores kontorer!

/per
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 09:38 #7
per =>  Ja! selvfølgelig...tror du jeg er dum?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 11:02 #8
togchat.dk> Ja, du er dum! Kun nogle få pct. af de studerende på studiet i 3D fatter hvordan man laver 3D, og de er kvikke nok til at gennemskue dig. Så du for med garanti ikke nogen hjælp.

/per
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 11:04 #9
nånå spade
Avatar billede radiohead Nybegynder
15. juli 2002 - 11:05 #10
.oO(børnehave)

:) sorry
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 11:21 #11
radiohead> Jakob B. i Allerød er bar en naiv ung mand. :-)

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 11:21 #12
bare = bar
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. juli 2002 - 12:36 #13
du kan da bede om en om at lave bare en figur, så kan du arbejde ud fra den.. afsæt 200 point eller noget herinde...
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 12:48 #14
havde afsat alle mine point.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. juli 2002 - 12:52 #15
ja, men ikke for EN figur? Så opret et nyt spørgsmål og be en om at lave bare EN figur der er pæn...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2002 - 12:55 #16
hoejrup, jeg er nødt til at bede dig lade være med at komme med den type kommentarer, bare fordi du ikke finder opgaven interessant. Det er da muligt der ER nogle der vil løse opgaven for point alene. Og hvis ikke... well... så er Eksperten bedre stillet med der bare ikke kommer nogle svar.

flaming af brugere er i hvert fald ikke den rigtige måde at gribe ting an på.

NanoQ/coadmin
Avatar billede -bruun- Nybegynder
15. juli 2002 - 13:00 #17
hb5v6 =>  Jeg er en af TogChat.dk's venner, jeg har oprettet en anden nu fra den her bruger. Den har samme overskrift.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 14:33 #18
nanoq>Jeg vil fremover ikke kommentere den type urimelige spørgsmål, som de fleste fornuftige mennesker aldrig ville svarer på. Eller komme med en løsning på.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 14:34 #19
nanoq> Det har intet med flaming at gøre, for jeg forholder mig til sprøgsmålet. Men det betyder ikke at man nødvendigvis skal komme med en løsning.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. juli 2002 - 14:35 #20
spørgsmålet = sprøgsmålet