Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. juli 2002 - 15:29 Der er 13 kommentarer og
6 løsninger

virker alt efter hensigten på www.bruglaaget.dk

Jeg er meget interesseret i at høre om "underside"menuerne virker korrekt i følgende browsere:

IE 4.0
IE 5.0
IE 6.0

og hvad der ellers måtte være af andre mellemversioner !

gerne både på MAC & PC

er der andre ting end menuen der ikke fungerer ordentlig, vil jeg selvfølgelig også gerne høre om dette.

:-)
Avatar billede nicidem Nybegynder
14. juli 2002 - 15:31 #1
IE6, win 2000!
Alt ser fint ud! ;)
14. juli 2002 - 15:36 #2
Generelt
Når jeg bruger mussen til at køre over menuen bliver det er noget rodet affære i undermenuerne. Siden er også en smule tung at hente?

Je prøved eat tænde musiken, og nu vil det bare ikke stoppe igen (IE 6)

I mozilla (windows) er menuen placeret i venstre hjørne under en eller anden flash ting.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. juli 2002 - 15:36 #3
www.bruglaaget.dk

IE 6 - WinXP pro. "Beskyttelse af personlige oplysninger" sat til "Mellem"

Når jeg trykker på forsidebilledet blokerer browseren for en cookie og låser fuldstændig.

/r
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. juli 2002 - 15:38 #4
Nu begynder siden så småt at komme frem efter 2 minutters load. Tror det har noget med musikken at gøre.

Jeg har 512/512 Kbit/s forbindelse.
Avatar billede funguy Nybegynder
14. juli 2002 - 15:39 #5
Jeg har IE 6.0.
Sitet virker fint, dog skifter min mus ikke til en hånd, når jeg fører den over INFOcenter. Den skifter rigtig nok over de andre.
Avatar billede funguy Nybegynder
14. juli 2002 - 15:39 #6
Ellers virker menuerne fint!
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. juli 2002 - 15:42 #7
Som sagt så kan jeg slet ikke bruge siden. Det er music.asp den er gal med. Når den begynder at loade låser siden og det er umuligt at trykke på noget.
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. juli 2002 - 16:55 #8
NB - det er meningen at der IKKE skal komme en hånd, når man fører musen henover "infocenter" !
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. juli 2002 - 16:58 #9
Når siden loades, er music.asp default sat til IKKE at begynde at spille - den burde derfor ikke påvirke indlæsningshastigheden af resten af sitet.
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. juli 2002 - 17:23 #10
Aha, problemet er bare at den altså går fuldstændig i stå i min browser.

/r
Avatar billede nak-m Nybegynder
14. juli 2002 - 17:33 #11
i IE6 og XP pro kører alt som smurt! ;)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. juli 2002 - 19:26 #12
virker fint - dog er siden noget tung at loade

...hvorfor skal der ikke vises en håd, når musen føres over "infocenter"?
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
14. juli 2002 - 19:49 #13
argh håd = hånd :)
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. juli 2002 - 19:57 #14
fordi, der ikke er noget indhold på siden "infocenter" - det er ganske enkelt kun undersiderne til dette punkt, der er aktive.

Jeg ved godt at det rent brugervenlighedsmæssigt nok er en dårlig måde at gøre det på, da det forvirrer mange !
Avatar billede krogstrup Nybegynder
14. juli 2002 - 19:59 #15
og ja; jeg ved godt at siden er temmelig tung at loade (alt efter hvilken forbindelse man har) - "tung" er jo et relativt flydende begreb i dag, hvor nogle sidder med 256 KB adsl derhjemme.

Men det var sådan set kunden selv, der ikke ønskede at gå på kompromis med designet, selv om det gjorde siden temmelig tung.
Avatar billede caesarrox Nybegynder
14. juli 2002 - 21:59 #16
Når man bevæger sig over menuen fra et sted til et andet syns jeg at det godt ku ligne at den laver noget forkert, altså den der fade-funktion.
Avatar billede motte Nybegynder
23. juli 2002 - 22:09 #17
Alt virker perfekt i IE 6.0 under WinXP... iøvrigt rigtigt lækkert design der! :o)

- Motte
http://www.crom.dk/varde
Avatar billede krogstrup Nybegynder
23. juli 2002 - 22:20 #18
tak alle for jeres bidrag !
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juli 2002 - 22:36 #19
...selv tak :)