Avatar billede riquelme Nybegynder
14. juli 2002 - 11:58 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Ryde op i computer/formatering

Hvornår formaterer i og hvorfor?
Kunne i godt finde på at formatere din ene drev hvor windows lå på bare for at få rydet op i eventuelle filer?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. juli 2002 - 12:00 #1
Jeg formaterer hvis jeg har problemer, og en formatering er ENESTE udvej. Men det sker uhyggeligt sjældent. Jeg har netop gjort det på denne maskine. Men da havde den også kørt over et år på samme installation.
Avatar billede soes Nybegynder
14. juli 2002 - 12:00 #2
Jeg kan ikke sætte et bestemt tidspunkt på hvornår jeg formatere, det afhænger oftest af hvor travlt jeg har. En af grundene til at jeg gør det er at der kan opstå nogle problemer med software, eller at jeg lige skal prøve et nyt OS. Det er ikke noget jeg gør for min fornøjelses skyld :)

/Søren Sødergård
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. juli 2002 - 12:12 #3
Jeg formatterer jævnligt, men det er heller ikke for min fornøjelses skyld. Men jeg tweaker en del, og så sker der desværre sommetider det, at systemet bliver langsommere eller ustabilt.
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
14. juli 2002 - 12:18 #4
hvis mit system halter lidt formaterer jeg hvis tid er...

ellers cirka 1 gang om året for at rydde op i diverse små ting man lige havde glemt var der og bare ligger og tager plads
Avatar billede moenbo Nybegynder
14. juli 2002 - 14:38 #5
Jeg kan godt finde på at formatere, bare for at få tiden til at gå! begynder computeren at gå ustabilt, evt låser explorer, eller jeg måske tror der er kommet en virus ind, så formaterer jeg sgu:

                      mvh moenbo