Avatar billede hojben Novice
20. august 2000 - 13:41 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/23535

Smid dem begge ud!!!!!

på kun 1½ minut lykkedes det ham at få mailen og finde scriptet på sin hd... Nej det er SNYD!!!
Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 13:42 #1
Hvad ?!?!?
Avatar billede hojben Novice
20. august 2000 - 13:44 #2
Du oprettede spørgsmålet og svarede på det.. alt sammen på kun 10 sekunder!!!!! Du er sgu da for dum mand...
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 13:46 #3
Ja - jeg får kun 10 sekunder - det er sateme hurtigt
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 13:52 #4
http://www.eksperten.dk/spm/23414
læs også her om apache\'s fire brugernavne
Avatar billede hojben Novice
20. august 2000 - 13:56 #5
Forslag til Admin:
Alle som ikke har svaret på et spørgsmål og som egentlig bare står og samler point bør smides ud og er inaktive!!!

Jeps 10 sek.
20. august 2000 - 13:59 #6
JEG SÆTTER GERNE FLERE POINTS IND KOM NUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

Hmm.. kan man skrive det, når der ikke er flere????

apache>> Sjovt, at du flere gange er faldet over bruger, der på rigtig lemmingvis ofre alle deres point på rimelige simple spørgsmål.
Avatar billede 8800 Nybegynder
20. august 2000 - 14:54 #7
Apache>> Efter hvad jeg kan læse mig frem til er du sq den største fuzker på eksperen.dk og jeg gider sq ikke hjælpe dig med nogle spørgsmål, eller acceptere dine svar på mine spm. selvom det er rigtige!
Avatar billede sorenmh Nybegynder
20. august 2000 - 14:57 #8
Jeg syntes ikke at det er fair at slette alle der ikke er nær så meget online som andre måske er... Jeg er stadig kun newbie hvad PHP angår. Derfor kan jeg ikke svare på særlig mange spm. så jeg syntes det ville være unfair at slette mig.
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 15:00 #9
sorenmh//du har helt ret - det ville ikke være holdbart
Avatar billede hojben Novice
20. august 2000 - 15:01 #10
sorenmh>> det som jeg her går efter er brugere som er inaktive, dvs. er oprettet, men svarer ikke på spørgsmål, eller opretter nogen. problematikken ligger i at fakere opretter brugere, lader dem stå og trække \"renter\" logger ind som den og opretter et spørgsmål med over 1000 point til svareren. dernæst logger de sig ind med deres rigtige bruger.... og jeg du fatter sikkert hvor jeg vil hen.
Avatar billede denboj Nybegynder
20. august 2000 - 15:01 #11
det er også meget sjovere at fange snyderne når de dukker op. De er nemlig som regel - Meget meget meget meget meget dumme (øhh lige på nær sjensen selvfølgelig) han snyder med manér he he
Avatar billede sorenmh Nybegynder
20. august 2000 - 15:11 #12
Ja ok, men de røber vel sig selv når de opretter et simpelt spørgsmål til 1718 point og svarer i løbet af 10 sekunder (tænker ikke på nogen specielt :-) ).
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. august 2000 - 18:15 #13
Mange kunnde smide bruger ud som ikke havde været logget ind i en længere periode..
Det er som regl. også mange af dem der snyder..
Avatar billede chruker Nybegynder
20. august 2000 - 20:14 #14
hojben\'s \"Alle som ikke har svaret på et spørgsmål og som egentlig bare står og samler point bør smides ud og er inaktive!!!\" holder ikke. Som sorenmh siger er der sikkert mange som er på eksperten for at lærer, og så længe man er ved at lære, må det være hundesvært at kunne give nogle ordentlige svar. Derimod må det være muligt at registrere inaktive brugere ved at holde øje med hvor tit folk logger på eksperten. Admin kunne tilføje et timestamp for hver bruger som så blev brugt til at registrere brugerens sidste login. Med jævne mellemrum kunne admin trække en liste ud med alle brugere som ikke har været på besøg i 6 måneder eller ligende. Endelig kunne man også registrere IP adresser. Når to eller flere brugere har logget ind med samme IP adresse inde for et vis tidsrum så kunne en alarm klokkke ringe. Endelig kunne admin trække en liste ud med trafik (point og/eller spørgsmål) mellem to eller flere brugere, for at kunne vurdere om der har været snyd med i spillet.
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. august 2000 - 21:24 #15
chruker> Your my man!! hehe :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:35 #16
Begge brugere er slettet !!
Avatar billede hojben Novice
21. august 2000 - 11:41 #17
admin >> hvordan kan det så være at man stadig kan se brugerens profil? (apache)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 12:02 #18
Den profil bliver ved med at stå der, men \"apache\" kan ikke logge på med det navn, eller bruge sine point.
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2000 - 15:20 #19
Kan i ikke lave det sådan at det står i et andet vindu (det der står i minisite hos apache), så man ikke kunne forveksle det med at der er en som er vittig og laver et lign. minisite .. bare et forslag.. :)