Avatar billede jcff2 Nybegynder
13. juli 2002 - 14:49 Der er 1 kommentar

XP + opkobling

En stationær & en bærbar. Bærbare : XP pro.
Min opkobling via switch forsvinder fra min bærbare.
XP´s obligatoriske problem er : IPadressen assignes korrekt, men når jeg i XP forsøger at klikke "repair this connection" bliver jeg timed out pga. DHCP. Jeg er nu gået i CMD (DOS) for at fysisk at renew min IP for den individuelle adapter men samme fejl opstår : "Unable to contact to DHCP server". Hvad gør jeg nu?

På forhånd tak for tid & hjælp.
Avatar billede konex Nybegynder
15. juli 2002 - 18:52 #1
Jeg er ikke helt med, har du fast IP indtast?

hvorfor så DCHP?

Hvis feks du har fast IP hos TDC skal du sætte den op til automatisk at hente IP (dette er den samme IP du få hvergang derfor fast IP)