Avatar billede fizher Nybegynder
13. juli 2002 - 11:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

icq som dør hver gang den skal logge på nettet

jeg har lige inst. xp på en homies maskine og det gik oxo helt fint. og jeg fik da oxo inst. icq og norton antivirus på den... men her kommer det mærkelige. lige så snart jeg skulle til at bruge programmerne gik de ned... windows kom med den popup fejl " programmet lukkes bla.bla.bla." og det gjore den konstant hele tiden..

både med norton og icq. og det var kun når man prøvede at connecte til en server at de gik ned...

både mailen og explorer fungede fint og nettet kører sq godt nok.

han havde ingen router og kørte dirkte via adsl modemet..

jeg prøvede at inst. xp og ME og den lavede de samme fejl ved begge systemmer...

tror det har noget med ip'en at gøre men jeg aner det ikke...

need help!
Avatar billede resten Nybegynder
13. juli 2002 - 20:31 #1
Hvilken version af norton er det ?
Avatar billede resten Nybegynder
13. juli 2002 - 20:32 #2
Og hvilke programmer har du ellers lagt ind og evt driver og det er meget vigtigt du skriver hvad du har lagt ind.
Avatar billede fizher Nybegynder
13. juli 2002 - 22:23 #3
det er norton 2002

det ligger ingen programmer udover dem som følger med xp... jeg har lavet en dugfrisk format c: og så inst. xp og så inst.ede jeg icq og så gik den død som beskrevet..

ingen extra driver eller noget kun xp.. og det er ingen kort eller andre ting som den ikke kan finde i enhedshåndtering!
Avatar billede resten Nybegynder
13. juli 2002 - 23:00 #4
Hmm hvilken version af icq er det ?
Avatar billede fizher Nybegynder
14. juli 2002 - 00:18 #5
den nyeste...

2002a mener jeg nok...

men jeg tror ikke at det er programmerne den er gal med... nok mere det er compen eller nogle indstillinger i compen / windows!
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 09:17 #6
Prøv en load setup defoults inde i din bios selvom jeg ikke tror det hjælper.
Avatar billede fizher Nybegynder
14. juli 2002 - 11:57 #7
det har jeg prøvet...
Avatar billede resten Nybegynder
14. juli 2002 - 12:00 #8
Prøv at slette norton.
Avatar billede fizher Nybegynder
14. juli 2002 - 14:45 #9
det har jeg prøvet..

dette eneste som ligger på den er xp og icq.. intet andet!
Avatar billede fizher Nybegynder
15. juli 2002 - 19:29 #10
har løst problemmet ... jeg opdaterede bios og vupto så kørte det bare...