Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 10:31 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vurdering - Kritik - Forslag

Hej allesammen.....

Jeg har lavet en side med vittigheder og andet godt. Men nu vil jeg lige høre hvad i synes om den....

Det er et meget simpelt design, og det kan jeg godt, men hvad synes i?

http://znoff.dk
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 10:32 #1
Lol der skulle stå:  ...og det kan jeg godt li'....
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
13. juli 2002 - 10:35 #2
Hmm... jeg bryger mig ikke om din skrifttype og slet ikke dit logo, fordi det er forvirrende at det kører igen og igen...
Det med medlemmer synes jeg der skulle ned i venstre menuen.
Og så skal nyhederne nok være i midten, hvor efter man så klikker sig ind på en vits kategori... så kunne de nyeste vitser evt. være ude i højre side.

Ralle
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
13. juli 2002 - 10:36 #3
En anden ting du kunne gøre var at sætte en "Stop" action til sidst i dit logo.
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
13. juli 2002 - 10:37 #4
Under nyeste vitser står Blondine Vits 2 gange...
Avatar billede dna Nybegynder
13. juli 2002 - 10:37 #5
Nyt logo... ny skrifttype! :-)
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 10:40 #6
Hmm...Jeg er enig med dig omkring logoet men ikke skrifttypen, jeg vil lige se hvad de andre siger før jeg ændrer noget.

Æhm i den ene står der Blondinivits og den anden står der Blandedevits ;)
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 10:46 #7
Jeg ville lave fonten til Verdana :)

Det er muligt du godt kan lide din design-stil, men jeg tror de fleste andre gerne ville bytte den sorte ud med et eller andet mere imødekomne, varmt og tillidsfuldt :)

Men start med at lave et flot logo, og tag udgangspunkt i farver osv til selve sitet når du har et nyt logo/banner :)

Ellers nydeligt..

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 10:56 #8
Ja....Men hvilken imødekommende farve skal det så være? Jeg har meget svært ved at finde en pæn farve, og jeg vil ikke bruge et bg-billede for jeg hader at vente på sådan et billede kommer frem.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 11:00 #9
well, du kan da kigge på andre sites der har flotte farver. Hvis du er til de mørke farver (som det ser ud til) så prøv kig på:

www.speednames.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 11:02 #10
det er 2 forskellige grønne farver og en orange der bruges sparsomt, men som laver lidt kontrast til de mørke grønne farver :)

Hvis du har svært ved at sætte farver samme så brug denne her:

http://www.html.dk/artikler/00021/

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede caesarrox Nybegynder
17. juli 2002 - 11:13 #11
Det ligner noget der er lavet på subnet...(ikke godt)
Det selvfølgelig pga skriftypen
Avatar billede mjo Nybegynder
17. juli 2002 - 20:15 #12
jeg synes at siden er fed nok men skriftyben er ikke god
Avatar billede ur_doom Nybegynder
17. juli 2002 - 21:47 #13
jeg synes at du ikke skal bruge den sorte farve som baggrund, da det jo er en vits side kunne du evt. lave et sjawt design med mange farver
Avatar billede armena Nybegynder
18. juli 2002 - 15:52 #14
Fin side, men Den har ikke så gode farver og skrift typen passer ikke rigtigt. Så:
1. Flere farver
2. Ændre skrift typen
3. Måske et logo eller et banner
Avatar billede armena Nybegynder
18. juli 2002 - 15:53 #15
Det skulle være et svar.
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
21. juli 2002 - 20:15 #16
Bare glem det, gider ikke bruge denne side mere!