Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 16:58 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hjælp

Hejsa, jeg vil gerne have adressen på et sted for der er en Step By Step How Too om programmering, alle former så'rn cirka.

På forhånd tak
*Rootie*
Avatar billede initializing Nybegynder
12. juli 2002 - 17:02 #1
LAV EN RODENLIG OVERSKRIFT TIL DIT SPM. ER SNART VED AT VÆRE TRÆT AF DET!
Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 17:04 #2
JEG ER OGSÅ TRÆT AT DET ANDMELDER DIG! HVIS DU IKKE LUKKER OG OPRETTER ET NYT! MED ORDENLIG OVERSKRIFT!
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:06 #3
alle de eksisterende programmerings sprog?
held og lykke med det...

Og som initislizing skrev, det er ikke en smart overskrift... Hjælp' -med hvad? det er ikke til at vide før man har været inde og se spørgsmålet...
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:09 #4
Hvis i ikke har noget ordentligt at komme med så hold jer dog forhelvede væk!
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:09 #5
http://w3.softlookup.com/

dog sørg først for at have en po-up killer... der er pænt mange pop-ups...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:10 #6
hvorfra skulle vi vide om vi havde noget ordentligt at komme med? fra din overskrift?
Avatar billede riquelme Nybegynder
12. juli 2002 - 17:11 #7
lol
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:12 #8
Ok, måske er min overskrift ikke så god, men derfor behøver de hoveder til Zob og Init ikke at komme ind og overfalde mig på den måde de gør.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:12 #9
...pop-up killer ...skulle der have stået...
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:13 #10
det er nok ikke ment som overfald, du skal prøve at sætte dig i deres sted... det bliver ret irriterende på et tidspunkt...
det kunne dog ogs siges pænere...
Avatar billede hells Nybegynder
12. juli 2002 - 17:15 #11
http://www.udvikleren.dk har om java, c/c++, delphi og visual basic. tror du ikke du kan nøjes med dem indtil videre?
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:16 #12
Jæp, kan godt se det, men tak for linket Nico, du for smidt pointne i hovedet :) Takker
Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 17:17 #13
Ok, det er bare ret PRovo at du opretter sådan et spm...

Håber ikke at du opretter flere SPørgsmål med HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP title.......

Alle som spørger på eksperten, er jo fordi de skal have hjælp til noget..

Er det fattet?
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:17 #14
takker...
- husk nu den der pop-up killer... der er nogle af reklamerne som linker videre til andre pop-up's ...du ender med at drukne i pop-up's hvis du ikke har en killer....
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:18 #15
Har jeg ik, hvor for jeg fat i så'rn en fætter?
Avatar billede zob Nybegynder
12. juli 2002 - 17:18 #16
det er ikke min fætter
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:19 #17
c-net.com...
under download...
søg efter pop-up killer...
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:20 #18
Ok, takker
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:21 #19
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:21 #20
fino...
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:26 #21
Forresten har jeg også et andet problem....Mit CD-drev og Brænder virker ikke.
Fx nu kan jeg,når jeg går ind på "Denne computer" Se at der står Warcraft III under drevet, men intet ikon.
Når jeg så dobbelt klikker kan jeg gå ind på CDen, men når jeg prøver at køre spillet siger den at der ingen CD er I, hvad kan problemet være?
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:28 #22
Med intet ikon mener jeg at der stadig er det Ikon med CDen, som når den er tom og ikke WC3 Ikonet.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
12. juli 2002 - 17:39 #23
du må nok hellere oprette et nyt spørgemål, jeg kan ikke hjælpe dig her...

Husk nu en fornuftig overskrift...
eks.: Cd afspiller/Warcraft
Avatar billede rootie Nybegynder
12. juli 2002 - 17:41 #24
Ok, det gør jeg sp ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
13. juli 2002 - 02:28 #25
Og ikke lav overskriften "HJÆÆÆÆÆLP" :)