Avatar billede cpp__ Nybegynder
12. juli 2002 - 15:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

http://www.take2.dk/produkt/default.asp?product=124
på ovenstående side kan man på billedet se at det der skal stikkes ned i motherboard'et er delt op i fire.
Mit motherboard har plads til et kort der bruger APG, men den er kun delt op i to, jeg tror nok det hedder APG 2x.
Kan jeg bruge kortet i min computer?
Avatar billede cpp__ Nybegynder
12. juli 2002 - 15:57 #1
Håber der nogle der forstår hvad jeg prøver at forklare
Avatar billede cpp__ Nybegynder
12. juli 2002 - 16:03 #2
Avatar billede herman01753 Nybegynder
12. juli 2002 - 16:07 #3
hvis du har en agp port, kan du bruge et agp grafikkort

hvilket bundkort har du?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. juli 2002 - 16:08 #4
Ja det skulle passe.
De tre stik på øverste er til AGP porten
I AGP porten er der kun 2 stik,men de to fra grafikkortet gå i samme stik i porten.(hvis du forstår)
Det er sq ikke nemt at forklare på skrift:-)
Avatar billede herman01753 Nybegynder
12. juli 2002 - 16:12 #5
glemte at det var et svar.

har du ikke en kammerat, som har et agp kort, som du kan prøve at sætte i?
jeg tror muligvis grunden til du kun har to åbninger istedet for tre, kan være at der findes en eller anden form for super agp port, som kan give mere strøm. Jeg er dog ikke 100% sikker på at det er grunden, men undersøg om du kan låne et kort at sætte i, inden du køber et andet.
Avatar billede Dribble Nybegynder
12. juli 2002 - 16:43 #6
jeg vil bare lige tilføje at rs2000 har ret.

de 2 foreste "stik" på grafikkortet går i 1 stik på AGP porten