Avatar billede warcraft Nybegynder
12. juli 2002 - 11:40 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

warcraft III

Hvor kan man downloade en demmo af Warcraft III
ved i det så skri det på forhånd tak
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 11:41 #1
Den findes så vidt vides IKKE i demo version.

NanoQ
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 11:43 #2
findes ikke ... men du kan læste om det på diverse gamesites
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 11:43 #3
jeg er bare ikke hurtig nok :o(
Avatar billede bubbafat Nybegynder
12. juli 2002 - 11:45 #4
der er ik nogen demo ...men hele spillet er kommet ud så køb det ! ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 11:45 #5
ævbæv ;)
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 11:46 #6
Det findes måske nogle demo versioner,Men jeg kan da lige prøve at se om jeg kan finde det til dig
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 11:46 #7
bubbafat, hmm... nu er der hele 3 enslydende svar... hvorfor gentage? :)
Avatar billede koed Nybegynder
12. juli 2002 - 11:47 #8
Der er jo BETAér ude, men jeg ved ikke om de kan støves op stadigvæk. Eller om der er lukket ned for den... Men for et par uger siden, da kunne man da finde det mange steder på nettet...

Jeg kan varmt anbefale spillet.

mvh. Koed
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 11:50 #9
Beta'en ER trukket tilbage... dvs. den kan ikke downloades på producentens egen side. Den må IKKE distribueres af andre.
Avatar billede koed Nybegynder
12. juli 2002 - 11:52 #10
ok. Ja så tror jeg heller ikke at den kan findes som demo. Men held og lykke med det alligevel. :)

Mvh, Koed
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 11:55 #11
det tætteste du komme på demo er vist dette

http://www.warcraft3files.com/file.info?1067
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 11:55 #12
Koed ??
Syntes du ikke at spillet er blevet en del Heroes agtigt, hentyder til det med at man har en hero som oxo skal styres.

Men Warcraft jeg har fundet et sted hvor man måske kan være heldig at finde den full version. Men jeg ved dog ikke om der er virus med i købet.

Mvh  HrH
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 11:59 #13
hrh, "jeg har fundet et sted hvor man måske kan være heldig at finde den full version. Men jeg ved dog ikke om der er virus med i købet."

det hører vist ikke lige til på Eksperten...
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:00 #14
Men eller's ser det sort ud hvad angår en Beta version, men ellers kan du jo gå på computer cafe og checke spillet ud inden du eventuelt køber det
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:00 #15
Nanog hvad mener du ?
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:02 #16
Jeg kan da ikke vide om det er virus i det man henter ned forskellige steder på nettet
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 12:03 #17
hrh, tror du selv det er LOVLIGT at hente den i en fuld version fra nettet?
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:04 #18
Nårh, på den måde er det selvfølig ikke det, og jeg beklager at jeg har skrevet det men da jeg ikke kan rette i det så har jeg et problem. det kan jeg godt se :-(

Sry mange gange
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 12:04 #19
helt ok... der er jo ikke postet links til noget ulovligt :)
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:07 #20
Nej, det er rigtigt, men det er jo stadig en anelse flovt :-)
Men hvad fanden Jeg kan tage det. DET GAAAAAAAAS

Mvh HrH
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:08 #21
Men du Warcraft, prøv at tage et smut ned på den lokale computer cafe, så kan du da lige checke spillet ud og overveje om du skal købe det
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:10 #22
Det ville jeg iværtfald gøre, vis jeg stod i den situation som du gør, det koster godt nok lidt, men du får da checket det fulde spil ud. Og du binder dig jo ikke til at købe spillet..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. juli 2002 - 12:10 #23
hmmm... var mit svar egenlig forkert?
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 12:13 #24
Nej der tror jeg ikke ..... jeg krydderet bare mit svar med et link og det gav pote ....... det vigtigeste er jo manden(damen) fik svar
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:13 #25
Næ, det var det faktisk ikke, men ham det Warcraft ville jo gerne checke spillet ud :-), så på sin vis har vi begge 2 ret

Mvh HrH
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:14 #26
Det ender sikkert med at han bare lukker spm, fordi han ikke fik sin beta version :-), men det ville være ret så klamt
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 12:15 #27
det er lukket :o)
Avatar billede hrh Nybegynder
12. juli 2002 - 12:16 #28
Hvem fik så point ?
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 12:19 #29
hans hansen .. gu gu