Avatar billede lun Nybegynder
12. juli 2002 - 10:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

tagwall

Jeg har FP2000. Jeg har to filer til en tagwall, en php og en txtfil. Hvordan får jeg dem "puttet" ind i min hjemmeside?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juli 2002 - 10:40 #1
har du php adgang hvor din side ligger??
Avatar billede lun Nybegynder
12. juli 2002 - 10:42 #2
der er FP extensions. Det er lundhus.dk på enavn.dk. Jeg ved ikke om de har php adgang. Kan man ikke få en tagwall uden php en helt simpel en?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
12. juli 2002 - 10:45 #3
det kan du sagtens, jeg mener bestemt at man kan lave en med FP XT, men ellers kan du finde en der er hostet et andet sted eks. www.3rdlevel.dk
Avatar billede lun Nybegynder
12. juli 2002 - 11:19 #4
jeg kan ikke finde nogen tagwall til download, kun en der testes på www.3rdlevel.dk...
Avatar billede Chewie Novice
12. juli 2002 - 13:21 #5
Du kan kontakte Mattias(maximus) på madd@ownz.dk jeg ved han ligge inde med en super avanceret tagwall ..... skriv bare at du har fået hans adresse af mig .... pøj pøj
Avatar billede lun Nybegynder
16. juli 2002 - 13:19 #6
Hej Chewie. Din ven Mattias ville ikke dele sin tag, den er også alt for avanceret, jeg søger en meget simpel tagwall der ikke er svær at sætte ind, og som kan sættes ind i fælles rammer og tilpasses farven på min side.
Nogen forslag?
Avatar billede yousif Nybegynder
16. juli 2002 - 13:23 #7
Avatar billede lun Nybegynder
16. juli 2002 - 13:55 #8
yousif. Den ser pæn ud, men den åbner ikke inden for sidens fælles rammer... Kan den komme til det?
Avatar billede yousif Nybegynder
16. juli 2002 - 13:58 #9
hmm.. du kan da bare lave en iframe
Avatar billede lun Nybegynder
16. juli 2002 - 14:01 #10
Nu ved jeg ikke hvad iframe er, men min side har IKKE frames, men blot fælles kanter, og det er vist noget andet-? (www.lundhus.dk)
Avatar billede wondergirl Nybegynder
18. juli 2002 - 11:17 #11
yousif: www.hostedscripts.dk ser god ud, men hvordan henter man scripts derinde???
Avatar billede Chewie Novice
19. august 2002 - 15:27 #12
Lukke tid !!
Avatar billede lun Nybegynder
19. august 2002 - 15:47 #13
ok