Avatar billede psyduck Nybegynder
19. august 2000 - 12:30 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside

hvor kan man oprette en gratis hjemmeside
Avatar billede godtnok Nybegynder
19. august 2000 - 12:31 #1
prøv at kigge på www.skattefrit.dk der er en masse guides til sådanne frie hjemmesider
Avatar billede godtnok Nybegynder
19. august 2000 - 12:31 #2
Avatar billede beckham Nybegynder
19. august 2000 - 12:32 #3
Avatar billede godtnok Nybegynder
19. august 2000 - 12:33 #4
Her er liste over de webhoteller som tilbyder gratis ASP webhoteller:

http://www.activeserverpages.dk/aspdigital/forord/gratishost.asp
Avatar billede phylox2 Nybegynder
19. august 2000 - 12:35 #5
Underlig kategori at oprettte dette spørgsmål i ...
Avatar billede tommyv Nybegynder
19. august 2000 - 12:42 #6
Så prøv lige at se hvornår beckham er oprettet, og hvornår spørgsmålet er oprettet... Snyd?
Avatar billede godtnok Nybegynder
19. august 2000 - 13:16 #7
Det lugter lidt...

Jeg vil sige at mit svar var lidt bedre end beckhams.... Eller der var ihvertfald flere muligheder at vælge imellem
Avatar billede tommyv Nybegynder
19. august 2000 - 13:29 #8
godtok>> Nemlig...
Avatar billede phylox2 Nybegynder
19. august 2000 - 18:24 #9
Det ligner en ren overførsel af samtlige point fra den ene bruger til den anden!

ADMIN ... se lige på sagens fakta!
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2000 - 19:41 #10
Nå vi har et naveskift psyduck til beckham. Så til og med lave sådan noget fy som næsten ny på eksperten. Uha!
Avatar billede admin2 Nybegynder
19. august 2000 - 21:04 #11
Psyduck/ beckham - Dette kræver vist lige en forklaring fra jeres side
Avatar billede bjavle Nybegynder
19. august 2000 - 21:14 #12
DU KAN BESØGE http://www.whitehat.dk
DE HAR LIGE SKIFTET TIL NY UNIX SERVER
OG GIVER FULD CGI-BIN!!!
OG SÅ ER DET HELT GRATIS!!!!!!!!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 12:52 #13
admin2 >> Jeg tror ikke det er fra \"jeres side\" men fra \"din side\" -- det er da den samme person
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:47 #14
admin2>> Du behøver ikke hjælpe os med at svare uopfordret, opret dig selv med et andet navn. Du er slettet nu! Beklager ;)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
21. august 2000 - 11:50 #15
Øvrige deltagere på dette spm., bedes komme med holdninger til anklagen om snyd ?!?!
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2000 - 13:40 #16
Er der nogle som snyder med flere navne eller måske ikke kan lide det første navn som de har brugt skal det stoppes. Det er da imod Ekspertens regler. admin kunne f.eks. slette navn 2 også må vedkomende starte forfra på max 300 point. Admin2 skulle vel tilfældig vis ikke være samme person som  psyduck og/eller beckham?
Avatar billede godtnok Nybegynder
21. august 2000 - 18:39 #17
Jeg føler mig lidt snydt :(
Avatar billede godtnok Nybegynder
21. august 2000 - 18:44 #18
Jeg har da selv overvejet at lave samme nummer som ovenstående snyltere, når jeg manglede points, men har aldrig gjort det.... for så ville eksperten.dk ikke længere være det samme gode sted som det er nu.

Hvis alle gjorde det nummer, hvem ville så besvare spørgsmålene når man rimelig nemt kan \"score\" 300 points uden at gøre noget for dem??

Man kunne måske sætte opstarts points lidt ned, men man skal jo også lige have en chance for at lære eksperten.dk at kende.

Det man måske kunne gøre for at mindske forsøget på snylteri med, var at lave en cookie med antallet af bruger oprettelse?

Hvad kan jeg sige mere end at det skal stoppes, men det er jo desværre lidt svært at holde styr på :(

Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. august 2000 - 23:20 #19
Jeg syntes lige, at administrationen skulle give en forklaring på, hvorfor \"admin2\" har været på den måde :)
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2000 - 00:29 #20
Fordi admin2 ikke har noget med administrationen at gøre du er blevet snyt. admin2 kunne være en af de 2 andre.