Avatar billede pizzamania Nybegynder
11. juli 2002 - 02:46 Der er 1 kommentar

URL submitter ?

Hi..

I need a script that can submitt a URL to several different search engines at a time, so you enter in the URL in a form, and it automaticly submitts the URL to several search engines..

Please anyone,, help me with this one!!:

Thanks !
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
11. juli 2002 - 08:25 #1
den bliver svær! Der er flere og flere søgemaskiner, fx altavista.com hvor du lige skal give den en kode samtidig med!

Men du vil altså have at den her side skal gøre det automatisk? Hmmm der er jo en hel del valg ved tilmelding til fx Jubii, hvordan vil du håndtere disse?