Avatar billede karsten_fl Nybegynder
10. juli 2002 - 17:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

køb af ny PC

Hej! Jeg overvejer at købe en pc med følgende spec's:

CPU Pentium 4 2,4 Ghz CPU Cooler TITAN
ATX Midi Tower SO-Tech-LW312 300 WATT
Bundkort MSI 6547 E*
HardDisk 80.4GB IBM SV UDMA 100
Floppy FDD 3,5" Teac 1,44 MB
CDROM/DVD/CDRW/16/24/56 COMBO
512 DDR MB RAM
AGP Grafik 64 MB Gforce 2 TV OUT

Selv om processoren er hurtig er det så en kvalitets pc (altså noget der holder)???
Avatar billede runeevers Nybegynder
10. juli 2002 - 17:28 #1
Hvad skal du give for den?
Avatar billede spt Nybegynder
10. juli 2002 - 17:30 #2
køb en brænder og et dvd/cdrom drev i stedet for det der combo noget, ellers vil det blive slidt i stykker for hurtigt pga. læsehovedets vægt
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
10. juli 2002 - 17:31 #3
jeg regner med 5000 kr.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:34 #4
5000.- det var sQ da ik galt...... hva hedder siden du har set den på :]
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
10. juli 2002 - 17:41 #5
jeg synes ikke lige jeg vil reklamere for hvor den er købt. Det er jo heller ikke meningen med spørgsmålet.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. juli 2002 - 17:42 #6
nej , det jo rigtigt nok , men spurgte jo bare =)
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
10. juli 2002 - 17:44 #7
ok, no harm done
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. juli 2002 - 18:02 #8
ja køb i combo/ hvad er det for nogle ram , jeg syntes at du skal købe en maxtor 80gb fluid disk istedet for en ibm der kun må stå tændt 8timer i døgnet!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. juli 2002 - 18:02 #9
hvad er det for et geforce 2??? mx????
Avatar billede werd Nybegynder
10. juli 2002 - 18:15 #10
du kan da godt gi et link til siden hvor du har set den... så kan vi andre også bedre få et overblikad det er for en forhandler + hvilke ram og hvilket grafikkort... det kaldes ikke at reklamere, men at oplyse!!!
Avatar billede pentium4 Juniormester
10. juli 2002 - 18:33 #11
Jeg tror din regnemaskine trænger til nye batterier...

2.4Ghz NW CPU koster 3800 kr. + 80GB IBM HD  755 kr. = 4555 kr.

Så jeg gad godt se det sted som kan sælge resten for 445 kr. som Grafikkort, Tower, Cooler, Bundkort, 512MB DDR-Ram, Combo-drev og Diskette-drev.

Jeg tror hellere, at du skal regne med 9000 kr. ellers går han da meget hurtigt nedenom og hjem.

Hvis den pris du skriver er rigtigt, vil jeg forslå dig, at tage nogle "handsker" med når du skal hente den...
Avatar billede karsten_fl Nybegynder
10. juli 2002 - 18:52 #12
Jeg skal lige gøre opmærksom på at den er brugt hvilket også er grunden til den lave pris. Ham jeg skal købe den af er en af mine venner som har givet en formue for den. derfor er der heller ingen link til en forhandler da det kun er den ene.
Avatar billede karaffa Nybegynder
10. juli 2002 - 18:53 #13
Jeg ville nok gå efter et andet bundkort......fx SOLTEK SL-75DRV5  det understøtter DDR-2700 serien af ram og det er jo najs. Der er også RED STORM OC software med, og det er najs hvis du er til sån noget. Eneste ulempe er at du må nappe en XP processor. men det er der jo helle rikke nogget i vejen med, hvad er det egentelig folk ser i pentium 4, ud over at de er dyrere? Så ville jeg også droppe COMBO drevet, det suger for hårdt. og kig på et G-force Ti 300 med 128 MB DDR i stedet....