Avatar billede pro_tech Nybegynder
18. august 2000 - 12:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Notebook og computer

Hej
Jeg vil ha at min notebook skal kunne komme på internettet via mit isdn modem som jeg også skal bruge til min computer dvs.2 computere på et isdn modem.......hvad gør jeg..
Avatar billede apache Nybegynder
18. august 2000 - 12:52 #1
Først skal du skaffe dig et Netkort til din bærbar computer.

Så skal du bruge et program som kan dele forbindelsen mellem to computere, så i kan komme på nettet begge samtidig. Programmer kan downloades på:
http://ftp.net.uni-c.dk/tucows/preview/041-004-003-019C.html

Progammet hedder Ishare og det er det jeg bruger, og det virker for mig, jeg har koblet 4 adminelige computere op, samt en bærbar.
OG DET VIRKER :)

// Daniel
Avatar billede apache Nybegynder
18. august 2000 - 12:53 #2
Der fines også mange andre prorgammer her kan du se en liste over dem alle + læse en beskrivelse af hvert program:

http://ftp.net.uni-c.dk/tucows/share95.html
Avatar billede pro_tech Nybegynder
18. august 2000 - 13:27 #3
Dvs.Et netkort i den bærbare og et i den alm.Pc´er skal jeg ikke også ha en hub...
Avatar billede jones Nybegynder
18. august 2000 - 13:34 #4
Kun medmindre at du har tænkt dig at gøre det via et rj45 kabel ! Vilket er det mest stabile & jo så skal du have en hub, men hvis du vil gøre det via bnc stik kan det også lade sig gøre.

\\\\Jones
Avatar billede jones Nybegynder
18. august 2000 - 13:54 #5
take a look here please !

http://users.cybercity.dk/~cfp4082/net.htm

Jeg har stillet 3 eksempler op

håber at du kan bruge det ellers så bare spørg løs !

Mvh

\\\\Jones
Avatar billede jones Nybegynder
18. august 2000 - 13:57 #6
Hvis din almindelige computer køre \"windows 98 SE\" så anbefaler jeg at du deler din forbindelse via det indbygede program ! Hvis du vil have en nærmere forklaring så spørg !

\\\\Jones
Avatar billede pro_tech Nybegynder
18. august 2000 - 14:39 #7
Det må jeg squ sige....Det var hurtigt
Tak til jer begge...
Avatar billede jones Nybegynder
18. august 2000 - 18:40 #8
Tak så lidt fik du det op at køre ??

\\\\Jones