Avatar billede zac666 Nybegynder
09. juli 2002 - 23:35 Der er 8 kommentarer

brænder siger calibration area full

Hej
Jeg har et underligt problem med min cd-rom brænder. Det er godt nok ikke den nyeste brænder på markedet (tror nærmere det er en af de ældste :) ) Philips cdd 3610. Jeg bruger verbatim brændbare cder. Her på det sidste, er den begyndt, at sige calibration area full når jeg bruger disse cder. Softwaren jeg bruger er nero ver. 5.
Hvad kan der være galt. Jeg er fortvivlet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2002 - 23:37 #1
Er det ved alle typer medier eller er det kun ved brug af verbatim medier den fejlmeddelelse kommer?
Avatar billede zac666 Nybegynder
10. juli 2002 - 13:02 #2
fejlmeddelelsen har jeg kun oplevet ved verbatim cd´er. Når jeg bruger kodak, så brænder den fint.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juli 2002 - 20:23 #3
Har også problemer med verbatim - så drop verbatim og brug Kodak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juli 2002 - 20:45 #4
Har haft problemer på min gamle brænder (philips 2x2x4) og min ny (Ricoh 8x4x32) med Verbatim - så det må være noget bras - brug kodak :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
10. juli 2002 - 20:47 #5
prøv at opdater din www.nero.com ;)
..selvom det næppe hjælper..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:49 #6
lukketid?!
Avatar billede zac666 Nybegynder
05. marts 2003 - 12:21 #7
har købt en ny brænder nu
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2003 - 12:32 #8
siden du har købt ny brænder så del lige point ud til dem der har svaret....