Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
09. juli 2002 - 22:27 Der er 7 kommentarer

warcraft 3

jeg kan ikke komme til 3 bane med Orc's hvad er der i galt?? og hvad for jeg det til at virke??????
Avatar billede funguy Nybegynder
09. juli 2002 - 22:29 #1
Kommer den med en fejlmelding, eller hvad er der galt??
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
09. juli 2002 - 22:33 #2
nej jeg kan godt gemføre 2 bane men så går den bare ud til hvor man vælger hvem man vil være!!!!!!!!
Avatar billede funguy Nybegynder
09. juli 2002 - 22:35 #3
Der er først 2 baner med mennesker... Så går den ud hvor du kan vælge race, og da vælger du orc... Der kommer vist flere missioner med menneskene, men de kommer bare lidt senere!
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
09. juli 2002 - 22:37 #4
hello det er orc's der er prblemmet kan kun komme til 2 bane
Avatar billede the_beast_hunter Nybegynder
09. juli 2002 - 22:43 #5
ok jeg prøver
Avatar billede funguy Nybegynder
09. juli 2002 - 22:46 #6
hmm... så har du et problem... Snak med din forhandler eller skriv til Blizzard!
Avatar billede iq-n Nybegynder
10. juli 2002 - 00:18 #7
Det er en prolog! der er kun to baner. du skal bare gå videre til human