Avatar billede par Nybegynder
09. juli 2002 - 15:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sangtekst

Hjælp! Jeg har ledt og ledt, men kan altså ikke finde teksten til Sebastians "Hvis du tror, du er noget"

Er der nogen her, der har den? Eller kan finde den?

Pia
Avatar billede par Nybegynder
09. juli 2002 - 19:40 #1
Slet ingen?
Avatar billede par Nybegynder
09. juli 2002 - 20:38 #2
Hmmm, det var ærgerligt.
Jeg lukker igen så.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juli 2002 - 04:49 #3
tror at jeg har den på bånd et eller andet sted, finder jeg den, klaprer jeg den lige ind til dig
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juli 2002 - 05:28 #4
så var den der, havde helt glemt at det faktisk er et ret fedt nummer, here goes:

Du har været oppe hele dagen, du har været hele byen rundt,
du var henne på socialen, du har talt så det gjorde ondt,
der er divideret, der er ganget ud,
der er lagt sammen og trukket fra,
du stod bare der med din røde tud, og du får aldrig noget svar,
der var kun ham med det skæve slips og samme skjorte som i fjor,
der grinte smøret over den samme vits, om at komme igen til næste år,
menneske, verdens velfærdsdyr, problemer kan altid druknes i papir,
tror du de hør´ hvad du siger ?

Nej for hvis du tror du er noget,
så er der noget du har misforstået,
og hvis du tror du kommer over gærdet,
så er det også helt hen i vejret.

Du er blevet fyret fra dit job, akkorden var ikke slidet værd,
du råbte højt og sagde stop, de andre syntes du var lidt sær,
du blev kaldt op til direktøren, du fik lov at tænde hans cigar,
og også han fik hele smøren, var vældig flink og mægtigt rar,
han ku´ godt se der var et problem, det ligger nu svært når man kommer fra landet,
men med din krop og så pæne ben, ku´ han da sagtens skaffe dig noget andet,
men kvinde er du bange, du ku´ nok gøre meget mer´,
men du går stadigvæk derhjemme, og vasker op og skifter bleer,
men tror du man hør´ hvad du siger ?

Nej for hvis du tror du er noget,
så er der noget du har misforstået,
og hvis du tror du kommer over gærdet,
så er det også helt hen i vejret.

Så var det du mødte Flinke Ejnar, på en bar i slumkvarteret,
han sagde han manglede lidt klejner, og trængte til at blive barberet,
han sagde han elskede dig, det dyr, han stjal din lejlighed med et grin,
for hans sagfører fik lidt mere i hyre, end de ku´ betale din,
så er det de finder dig her på gaden, de siger du dumpede med glans,
du så det hele bag facaden, og nu er du på vej til sankte Hans,
det er her man skal forhindre, du finder ud af at du er normal,
og skulle det endelig ske, så tag dig en tur fra femte sal,
så skal du nok blive gal

For hvis du tror du er noget,
så er der noget du har misforstået,
og hvis du tror du kommer over gærdet,
så er det også helt hen i vejret.

-------gentages-------

For hvis du tror du er noget,
så er der noget du har misforstået,
og hvis du tror du kommer over gærdet,
så er det også helt hen i vejret.
Avatar billede par Nybegynder
12. juli 2002 - 15:14 #5
Jeg havde ellers opgivet, men det skal man åbenbart ikke gøre så hurtigt. Tusind tak for hjælpen, ztyxx :-)

Men .... nu har jeg så et nyt problem: Hvordan skal jeg give dig point? Skal jeg oprette et nyt spørgsmål?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. juli 2002 - 23:24 #6
behold du bare dine point :-)