Avatar billede kazap Nybegynder
18. august 2000 - 08:29 Der er 14 kommentarer

hotmail

Hej alle.
Det her er måske lidt udenfor nummer, men er der nogen der ved, hvad i alverden der er galt med Hotmail?
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. august 2000 - 08:47 #1
Loggede lige ind på min Hotmail spam email konto for en gangs skyld. Der var ingen problemer dermed. ?!?
Avatar billede helle_fred Nybegynder
18. august 2000 - 08:53 #2
Jeg har ingen problemer i dag.
Avatar billede kazap Nybegynder
18. august 2000 - 09:13 #3
Hmmm, sært - jeg kan stadig ikke komme ind.
Nå, så må jeg vel undvære tilbudene om free access til XXX-sites og billige huslån.
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
18. august 2000 - 09:16 #4
Lad være med at bruge det bras; få dig en gratis konto på en mere solid og hæderlig server - f.eks. sol.dk eller jubii
Avatar billede kazap Nybegynder
18. august 2000 - 09:21 #5
Mjaa, det er bare ikke så let efter så lang tid.
Jeg bruger mest min Hotmail når jeg rejser og jeg har en del abbonnomenter på forskellige tjenester gennem Hotmail.
Men du har ret i at det er noget bras, alene på grund af de mængder af spam jeg bliver flooded med.
Avatar billede ricky Nybegynder
18. august 2000 - 09:32 #6
moegelbjerg>> jeg kender egentlig ikke sol\'s mailtjeneste - men jubii\'s er da det værste gang crap!
Avatar billede helle_fred Nybegynder
18. august 2000 - 09:37 #7
Hotmail er rimelig velforsynet med muligheder for at si spam fra. Den er for ustabil; det er efter min mening det største problem ved den.
Avatar billede phatboy Nybegynder
18. august 2000 - 09:44 #8
Nope....ingen probs idag!
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
18. august 2000 - 09:48 #9
ricky>>
Der var jeg måske for hurtig, for jeg kender heller ikke jubiis direkte, men jeg kender et par tilfredse brugere derfra. Mit kendskab til sol er af samme karakter, så måske jeg skulle moderere min anbefaling til at man kigger på nogle andre muligheder end hotmail, som folk jo elsker at brokke sig over.
Fordelen ved at vælge en dansk kunne være at det var et mindre firma der bestyrede det og at man derved lidt lettere kunne få nogen til at tage det alvorligt, hvis man har problemer.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. august 2000 - 10:15 #10
Jeg kan klart anbefale NetAddress (www.netaddress.com) hvor fik en email adresse for ca. 4 år siden nu.

Der kan laves regler for hvad ny mail skal (hvis det evt. kommer fra en spam addr. kan du bare sige den skal slette det, så får du det ikke engang at se.)
Avatar billede tommyf Nybegynder
18. august 2000 - 13:49 #11
www.mailforum.dk eller www.mail.forum.dk er da ret gode, ingen reklamer i ens e-mail og meget pålidelig.
(brugernavn@forum.dk)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. august 2000 - 14:19 #12
Med alle de problemer og security issues der har været med HotMail det sidste års tid ville jeg ikke engang anbefale HotMail til min værste fjende!
Avatar billede moegelbjerg Nybegynder
20. august 2000 - 12:50 #13
Alt det der med junkmail - hvorfor ikke bare bruge Outlook Express 5, som kan smide post direkte i skraldespanden når det kommer fra bestemte afsendere eller på anden måde opfylder nogle regler, man selv sætter. Jeg ved selvfølgelig godt, at så bruger man nettid på at loade skidtet og det kan være træls nok, men man slipper da for at se på det og det er vel det, der er mest irriterende !?
Avatar billede kapla Nybegynder
31. maj 2001 - 22:51 #14
Husk at lukke!