Avatar billede challenger Nybegynder
09. juli 2002 - 09:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nogle sider vises forkert eller slet ikke

Hej allesammen

Jeg har en frisk Windows XP Pro med ALLE updates installeret...

Hvis jeg fx går ind på http://www.teledanmark.dk får jeg bare en tom, hvid side som "udført".
Hvis jeg forsøger fra arbejde kan jeg se at den rent faktisk selv skulle hoppe videre til siden: http://www.teledanmark.dk/html/forsider/forsiden.html

Er det et redirect problem eler sådan noget?

Andre sider bliver vist forkert/ ukomplette, med det lille fejl-ikon i nederste venstre hjørne af status linjen i IE6. Hvis jeg så klikker på det, påstår den at der er syntax-fejl på siden i diverse linjer i kildekoden.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
09. juli 2002 - 09:34 #1
Jeg har personligt ikke nogle problemer med siden. Kan du opdatere din IE6?
Avatar billede sif4ever Nybegynder
09. juli 2002 - 09:37 #2
Prøv lige min side, der redicter jeg videre fra en side videre til en anden måske du har et problem med redict kommandoen.

http://www.cyclingon.net

Den "linker" videre til http://www.cyclingon.net/debat
Avatar billede challenger Nybegynder
09. juli 2002 - 21:44 #3
Det link du foreslog virker fint, dvs det må være noget andet der er galt - men idéen var da ok

Andre idéer?
Avatar billede xsorian Nybegynder
10. juli 2002 - 11:41 #4
IE 6,0 på XP har nogle problemer med mellemrun i JAVA samt <div> og de andre funktioner css... istedet for mellemrumene skal der være + tegn så vil XP godt være med det er m$ der ikke følger deres egen standart(SMART)
har nemlig haft store problemer i forbindelse med at XP ikke kunne se siden OG MAC vil ikke vise JAVA endnu, jeg tror det er der dit problem ligger...

MVH XsoRian
Avatar billede challenger Nybegynder
11. juli 2002 - 00:21 #5
Jeg har en pc mere med XP og IE6.0 som ligeledes er fuldt opdateret. Den virker som den skal...
Tror du stadig det kan være det så?
Jeg har iøvrigt fundet problemet, med at nogle sider vises forkerte/ ukomplette. Det var Zone Alarms Ad Blocking der drillede.
Men problemet med at sider ikke åbner færdig ekstisterer desværre endnu ! :(
Lidt træls. Andre idéer?
Avatar billede challenger Nybegynder
19. juli 2002 - 09:03 #6
Det viste sig at det ene og alene var ZoneAlarm der var skyld i problemerne. Grunden til at jeg efterfølgende ikke fik vist fuldstændige sider var at siden lå gemt i cachen og blot skulle opdateres (Forced update - CTRL+F5)