Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 03:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Testgale folk søges!

Heysan!
Jeg søger lige et par folkens til at teste mit "nye" forum en sjus.
Når man selv laver det, har man jo en tendes til at glemme de fleste fejl :)

link : www.brideonline.dk/forumindex.php

Og please! - Bare lav én ny tråd og test i den...
Takker :))
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juli 2002 - 03:46 #1
Har testet vildt og voldsomt. Ser jo ud til at virke formidabelt.

Men måske det ville være en god ting med mailto: link på brugernavnet?

/r

ps: du må nok hellere skynde dig at rydde op efter mig :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 03:50 #2
rune -> Yiiirrrr, sådan skal det være :)

Men da jeg ikke har en bruger-oprettels-dims, hvilket jeg heller ikke vil ha', så er alle indlæg "anonyme" til en hvis grad jo.
Jeg får jo de nødvendige infoer for hvert indlæg, oprettelse osv :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 03:51 #3
Hmmmm.... et er jo ingen test det der..... Det er jo kun en gang tekst...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 03:51 #4
et = det
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juli 2002 - 04:12 #5
A hva? Vil du have mig til at teste de længerevarende effekter ved hyppig oral indtagelse af dit forum?

Ellers forstår jeg ikke hvad du mener..
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 04:16 #6
Hvordan vil du teste et forum, ved at skrive et par ord? - Det kan alle jo gøre :)
Jeg tænker mere på de mere tricky trix der nu er derude.....
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 04:17 #7
"hyppig oral indtagelse" ........ Ingen kommentarere.....
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juli 2002 - 04:18 #8
Ahh, dem kender jeg godt. Jeg prøvede lige at slå lidt på forumet med en frossen hamburgerryg. Der skete ikke noget så det skulle være ok alt sammen.
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 04:20 #9
He he :) - Yiiir - Men jeg manglede bare lige nogen til at finde nogen fejl og sådan lidt...
For når man selv laver lortet, plejer man som regel at overse et eller andet..
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 04:31 #10
nå..... men du får point så
Avatar billede runeevers Nybegynder
09. juli 2002 - 04:38 #11
Jamen tak for det da... Så sover jeg bedre i nat :p