Avatar billede rs2000 Nybegynder
08. juli 2002 - 21:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Nogle der kender disse køleblæsere???????

Duer disse blæsere til noget og er de støjsvage????(helst nogle der har erfaring med dem og ikke bare tal fra producenten)
Papst Vario Fan:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=479
ThermalTake Blue Orb:
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=65&page=1
Kan de købes et sted hvor de også sælger lydkort??(da jeg mangler et)
Det var rarest at spare porto,så derfor helst fra samme butik.
Studiedata har ingen lydkort.

Evt. forslag til andre lydsvage blæsere
Avatar billede finn34 Nybegynder
09. juli 2002 - 01:10 #1
Papst laver kvalitet, men er også lidt dyrere.
Min blæser på motherboardet begyndte at larme efter et halvt år, jeg købte en papst istedet, slut med larm derfra.
Avatar billede mini-me Nybegynder
09. juli 2002 - 01:13 #2
Avatar billede mini-me Nybegynder
09. juli 2002 - 01:13 #3
Der kan du læse om alle deres kølere, der er meget udførlig specifikationer af dem alle sammen!!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
09. juli 2002 - 08:29 #4
SHG har ikke den Papst blæser der er variabel i hastigheden:-(
Avatar billede paaskeland Nybegynder
09. juli 2002 - 11:43 #5
Papst Vario Fan: Den har jeg også kigget på! Men jeg valgte at købe denne her i stedet: http://www.studiedata.dk/product.asp?product=381&page=1 Den er styrbar, larmer ca. lige så meget og så er den også billiger. Under mit link er der også et link til en test på den.
Hvor god den er, ved jeg ikke! Jeg venter stadigvæk med glæde på posten ;)

/Paaskeland.dk
Avatar billede rs2000 Nybegynder
10. juli 2002 - 11:39 #6
Så fik jeg handlet.
Det blev ved SHG.
Det blev bare ikke en Papst blæser,men en ThermalTake TT-8025T istedet.
De havde ikke en Papst Vario.
Så blev det denne,som også er en variabel.
De havde samme lejetype og støjniveau.