Avatar billede vntc Nybegynder
08. juli 2002 - 20:31 Der er 18 kommentarer

download

jeg har en comp.330ram,harddisc 80gb,bund 400.
Når jeg downloader (mest fra kazaa) er det med
10-15 kb.Jeg har ellers ADSL 256/128 er det ikke for lidt.ER der en der har et andet musik/film
sted at downloade fra.VNTC.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 20:33 #1
det komme an på hvem du henter fra på kazaa!

der er nogen der sidder på langsommere forbindelser, eller har sat en MAX upload limit på deres line!
Avatar billede jacob172100 Praktikant
08. juli 2002 - 20:33 #2
Det kommer an på hvor hurtig uploadhastigheden er fra den du henter fra. Så er det lige godt hvor du henter fra.
Avatar billede nicidem Nybegynder
08. juli 2002 - 20:34 #3
Det er ikke kazaa den er gal med det er din forbindelse...
Du har sikkert TDC!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
08. juli 2002 - 20:35 #4
jamen det er skam bare med at finde den rette user som du har en go connection med, så skal den da nok køre stærkt.. :) mener at din maximum dl hastighed er 32-35 k/bit , med din 256... mEN det du faktisk søger er ulovligt at spørge om her inde !!!

/ssundsdal www.fotx.net/ssundsdal
Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 20:36 #5
Det gælder iøvrigt også alle andre steder du downloader fra, hvis der er meget trafik eller det er en langsom server, henter den ikke hurtigt, dog har de fleste servere en god forbindelse
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. juli 2002 - 20:37 #6
jeg sidder på en 1Mbit, og jeg burde kunne hente med 128Kbyte/s men ligger normalt på 115KB/s eller mindre (nogle gange kun 2-3KB/s), men det kommer an på hvor du henter fra!
Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 20:37 #7
ssundsdal: Det behøver ikke være ulovligt, een ting jeg ved der ikke ulovlig er KaZaA opdatering ;)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
08. juli 2002 - 20:39 #8
Ducks -- Hvis du læser hva han skriver så spør han om et prog. til hvor man evt. kan dl musik/film (og det er jo ulovligt) :)
Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 20:48 #9
Ssundsdal: Havde jeg lige overset :(

vntc: Tjaa, du kan downloade programmer fra www.download.com www.tucows.dk www.webattack.com og musik du kan downloade kan du finde www.gratis-ting.dk - Men du får self. ikke hjælp herindefra til ulovlig download!
Avatar billede cwd Nybegynder
08. juli 2002 - 20:48 #10
det er da ikke ulovligt at downloade Musik eller film, hvis bare det er de rigtige....
Avatar billede ducks Nybegynder
08. juli 2002 - 20:49 #11
cwd: Du mener vel ikke at det er lovligt at downloade eks. den rigtige Titanic???
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
08. juli 2002 - 20:51 #12
ducks - Er helt fint :]
Cwd -- THIIINK !! Hvis han nu har brugt kazaa til at finde fiml/musik og han spør om et nyt prog. hva tror du så han vil frem til ?
Avatar billede cwd Nybegynder
08. juli 2002 - 20:52 #13
tjaa det ved jeg jo ikke og det kommer sådant set heller ikke mig ved... Så længe programmet er lovligt skal man have lov til stille spørgmål om det.
Avatar billede cordack Nybegynder
08. juli 2002 - 21:05 #14
Her kan du teste hastigheden på din internetforbindelse:

http://www.internetkvalitetsguide.dk/streamspeed_download.asp
Avatar billede -godfather- Nybegynder
08. juli 2002 - 22:08 #15
Det kan jo også have noget og gøre med det kabel du benytter (hvor meget modstand der er i det osv.)!
Avatar billede Dribble Nybegynder
09. juli 2002 - 12:16 #16
din teoretiske Download hastighed er 256/8 = 32 KB/Sec men vil som regl altid ligge lidt under, da der altid går lidt tabt undervejs.

men som alle andre også siger.....det kommer lige så meget an på ham du hener fra.....Kazaa er jo et peer to peer program, det vil sige at du connecte direkte til den destinatione hvor filen ligger, og hvis destinationen har en dårlig upload....ja så har du jo også en dårlig download.
Avatar billede initializing Nybegynder
23. juli 2002 - 12:58 #17
Svar: ducks

"vntc: Tjaa, du kan downloade programmer fra www.download.com www.tucows.dk www.webattack.com og musik du kan downloade kan du finde www.gratis-ting.dk - Men du får self. ikke hjælp herindefra til ulovlig download!"

Han får ikke hjælp? Det var du da lige selv givet ham?
Avatar billede havsland Nybegynder
14. august 2002 - 14:16 #18
@vntc. Hvis det er et andet p2p prog. du søger, så prøv at chekke www.edonkey2000.dk eller www.edonkey2000.com
Det er IKKE ulovligt at downloade ting fra p2p netværk så længe de ting du henter ikke er copyrighted.