Avatar billede Slettet bruger
17. august 2000 - 14:42 Der er 18 kommentarer og
4 løsninger

Shopping System

Hej Eksperter

Jeg skal bruge et godt, simpelt ASP shopping system der er lige til at gå til og med en god forklaring, da jeg er temmelig ny i ASP.

Mit originale web er bygget i frames, kan det lade sig gøre at integrere et asp system med dette??

Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2000 - 15:23 #1
hvorfor i frames??? frames sucks!

der findes ikke noget \"simpelt\" shopping system, men af de bedre findes http://www.urlogy.com/asp/ashopkart.asp

dog kræver det asp-kendskab for at kunne bruge den...
Avatar billede godtnok Nybegynder
17. august 2000 - 15:37 #2
Prøv at kigge på www.aspin.com , der er virkelig mange forskellige at vælge imellem.
Avatar billede godtnok Nybegynder
17. august 2000 - 15:38 #3
Avatar billede isdan Nybegynder
17. august 2000 - 16:16 #4
Jeg har et..
Og jeg kan godt hjælpe dig i gang med det..
Men det koster $$$

isdan@eb-data.com
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2000 - 16:23 #5
Okay, jeg udtrykte mig vis ikke klart nok:

Det jeg leder efter er et shopping system til et mindre firma. Det skal være til at downloade, måske i en trial, og jeg vil meget gerne høre fra folk der har PERSONLIG erfaring med sysemet, da jeg vil undgå links til sider med 30-40 forskellige systemer.

Jeg sætter 300 stærke på spil her drenge (og piger), der var ingen der sagde det skulle kunne besvares på 10sek : )
Avatar billede ricardo Nybegynder
17. august 2000 - 17:54 #6
>> et godt, simpelt ASP shopping system

For 300 point? Det må være en vittighed!!!

Et godt shopping system vil koste > kr 50.000, og det er bare for det basale.

Jeg synes du skulle prøve det selv så du finder ud af, at det ikke er noget man laver i en håndevending.
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 18:08 #7
Hvad med http://www.synonym.dk/

Har kun hørt ros ang. dette...
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 18:14 #8
Du kan dette det helt skjule, at det er et system hentet fra nettet med et ordenligt design..

Det har en af mine venner lavet.
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2000 - 18:34 #9
richardo>> det er sgu ikke nogen vittighed. Jeg bad ikke om et ASP shopping system designet specielt til mig fra bunden, det findes 100 vis af ASP shopping systemer til at downloaded. Lige fra gratis til et par 100$ Hvis der er nogen der har prøvet at arbejde med et par af disse vil jeg meget gerne høre om deres erfaringer i stedet for at skulle hele registeret igennem selv. Det er vel det man har eksperten til???
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2000 - 20:01 #10
bacardil>> Det ser meget godt ud, problemet er bare at adressen kommer til at ende på .synonym.dk og jeg skal bruge mit eget domænenavn...

Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 20:03 #11
Nej nej, du kan godt lægge det skjult på eks. www.ras.dk så ingen ser det er fra synonym.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. august 2000 - 20:05 #12
Du kan lave noget med noget fremes halløj...
Avatar billede foley Nybegynder
17. august 2000 - 21:26 #13
Hej ras.

Hvis du kigger på http://www.barneshop.dk så vil du se et ASP/HTM baseret shoppingsystem. Systemet er faktisk en færdig pakke til omkring 5.000,- som du så selv kan gå ind og tilrette og tilpasse efter dit temperament. Jeg har selv udarbejdet barneshop.dk og det er et ganske udemærket system.

Jeg kan endvidere oplyse, at jeg har kigget på 5 andre shoppingsystemer i priser fra 5.000 til 50.000, og det system som jeg valgte er dermed det billigste, men faktisk ikke det ringeste.

Hvos du vil have yderligere information om systemet, så send mig en mail på foley@graficom.dk
Avatar billede keysersoze Guru
17. august 2000 - 23:08 #14
jeg kan nu ikke se hvad der er i vejen med at få links... på den måde kan du da bare downloade de forskellige versioner og se om der er noget du kan bruge....

du siger du vil give 300 point for og jeg regner ikke med at du vil give penge for det... derfor må du derind og kigge... det ville da være dumt hvis vi skal give dig et færdigt script som tekst gennem eksperten...

jeg har selv erfaringer med ashopcart og har også brugt det - har dog lavet en del om og tilføjet nogle ting efter - men som downloaded version virker det som det skal... og det er mede bare en lille smule kendskab til asp også riemlig simpelt at gå til...
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2000 - 00:03 #15
keysersoze>>Hvis jeg bare ville have et link kunne jeg gå ind i en hvilken som helst søge maskine og søge på ASP+shopping etc.

Hvis der allerede er folk der har været inde og prøve de forskellige downloads, hvorfor så opfinde den dybe tallereken igen??
Meningen er vel at udveksle erfaringer, ikke bare at tjene nogle hurtige points, eller er det mig der har misforstået ekspertens  formål??
Give mig et færdigt script, hvor ser du det henne??

Det svar du kommer med til sidst kan bruges til noget, tak for det : )

Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2000 - 00:28 #16
Kunne du bruge det?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2000 - 07:56 #17
Kigger lige på de forskellige forslag...
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2000 - 13:21 #18
Okey, men hvis du gerne vil betale 500 kr er jeg sikker på vi kan skaffe en der  er lige så god som Baneshop ;o)

Men se her ang. den gratis...
Det er ikke nemt og se hvor den ligger..

http://www.netwebber.dk/store/index.htm
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2000 - 14:05 #19
bacardil>> Sononym ser fint ud, problemet er bare at det ikke må implemteres på ens egen side. Jeg ønsker at bruge vores eget design, ikke et præfabrikeret.

Avatar billede keysersoze Guru
18. august 2000 - 16:46 #20
vil du have, at jeg skal sende ashopcart til i stedet for at du selv downloader den??? det er den jeg bruger, og det kan sagtens bruges... vil du have jeg skal poste asp-filerne på eksperten?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2000 - 16:55 #21
???
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. august 2000 - 21:32 #22
Nå okey...