Avatar billede pedder009 Nybegynder
06. juli 2002 - 19:39 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

w32.stator@mm HJÆLP MIG

Hej
jeg har en virus som hedder w32.stator@mm
hvordan kan jeg fjerne den har prøvet at scane med norton men hvor gang jeg køre en fil så er der virus i den

PLZ hjælp mig
Nikolaj
Avatar billede illi Nybegynder
06. juli 2002 - 19:42 #1
http://www.virus112.dk/

btw. det er en gammel virus :) Så jeg fatte rikke hvorfor norton ikke tager den!
Avatar billede prodic Mester
06. juli 2002 - 19:45 #2
Avatar billede pedder009 Nybegynder
06. juli 2002 - 19:50 #3
>>>illi hva kan man der inde??
Avatar billede jefa Nybegynder
06. juli 2002 - 19:55 #4
Avatar billede pedder009 Nybegynder
06. juli 2002 - 20:00 #5
jefa>>> den hp duer ik :(
Avatar billede jefa Nybegynder
06. juli 2002 - 20:07 #6
Prøv igen

Removal Instructions
Companion viruses are tedious in that it requires either an automated method of recovery or manually intensive methods.
Ultimately, recovery requires first deletion of the virus, then renaming the ''renamed original'' back to the original file name.

For example, if the following files exist:

explorer.exe
explorer.tmp

Where 'explorer.exe' is infected, it will be required to first delete 'explorer.exe', then rename 'explorer.tmp' to 'explorer.exe'
Avatar billede pedder009 Nybegynder
06. juli 2002 - 20:08 #7
ahhh det prøver jeg
bagefter jeg har formatert
Avatar billede pedder009 Nybegynder
06. juli 2002 - 20:09 #8
men ved mig kommer der fx gta3.vxd filer.....alså alle dem filer jeg køre lav den så en ny filer der hedder fx nav8,0.vxd
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. juli 2002 - 20:55 #9
Du bør huske at opdatere din Norton. F-Prot kan tage den. Download to disketter fra www.avirus.dk Der er en dansk instruktion på siden. F-Prot kører i dos og tager lidt tid.
Avatar billede summer Mester
07. juli 2002 - 00:46 #10
Når du har Norton har du vel også de 6-7 Resque disketter, som du kan scanne fra dos med, ellers lav dem.
Avatar billede friiser Nybegynder
11. juli 2002 - 22:44 #11
Det er en virus der er lige at gå til du kan fjerne den med...

Link : http://housecall.antivirus.com/

Du kan læse yderligere om den via : http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_STATOR.A

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede pedder009 Nybegynder
27. juli 2002 - 03:10 #12
weee
Avatar billede prodic Mester
27. juli 2002 - 10:03 #13
Man undrer sig over, at ingen af de afgivne svar er brugbar og at løsningen er "weee". Så lærte vi noget der...
Avatar billede summer Mester
27. juli 2002 - 17:09 #14
pedder009 er nok ikke den man holder sig vågen for at hjælpe en anden gang :(
Avatar billede friiser Nybegynder
27. juli 2002 - 17:14 #15
Ja vi kan med bedrøvelse sige...

Kære pedder009,

Ingen arme ingen kager = nul hjælp fra os andre..

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede perhaps Nybegynder
27. juli 2002 - 20:08 #16
pedder009 er blacklisted hos mig.