Avatar billede dcgeek Nybegynder
06. juli 2002 - 00:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PHP er fjernet

Når jeg går ind under kategorien programmering så kan jeg ikke se noget der hedder PHP! Hvordan kan det være, at den er fjernet???
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
06. juli 2002 - 00:59 #1
se http://www.eksperten.dk/spm/232918
Du er her : Eksperten : Programmering : Script : PHP : vælg største værdi :
Avatar billede lequet Nybegynder
06. juli 2002 - 01:01 #2
Avatar billede dcgeek Nybegynder
06. juli 2002 - 01:01 #3
Har set det.. men jeg synes nu det er ret dårligt! Så skal man til at klikke endnu flere gange for at komme ind til det forum man gerne vil ind til!
Hvorfor ku alle programmeringssprogende ikke bare ligge inde under en og samme kategori? Det ville da være meget hurtigere at klikke sig ind på det enkelte forum, istedet for at klikke 3 gange!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
06. juli 2002 - 01:02 #4
Oxo mærkeligt at ASP og PHP, som nok er nogle af de mest benyttede kategorier er under scripts, når JPS fx. er direkte under programmering...
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
06. juli 2002 - 01:04 #5
Den nye kategori-oversigt virker i hvertfald rimeligt rodet og ikke særlig brugervenlig...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 01:43 #6
Jeg har fået ønske fra ANDRE brugere om at indele Programmerings kategorien i flere subkategorier, netop da DE syntes det virkede uoverskueligt med alle kategorier i én stor pærevælling.

ASP, PHP, Javascript, CGI er alle scriptsprog, og passer derfor logisk sammen i en script kategori.

Havde jeg været endnu mere konsekvent, kunne jeg igen have opdelt denne i serverside og clientside scripting. Dette har jeg dog undladt.

Jeg aner ikke hvad JPS er, derfor har jeg ikke rørt den. Men de øvrige underkategorier under Programmering vil ligeledes blive sorteret ud i relevante subkategorier. Jeg har bare ikke lige kunne finde en dækkende betegnelse for den/de nødvendige kategorier.
Avatar billede sukos Juniormester
06. juli 2002 - 16:19 #7
Jeg sad lige og brokkede mig til nikolajdu over at PHP karegorien bare ikke ligger som direkte link mere.!!!!!!!!!!!!!!!

Det synes jeg er noget gylle!

Men det er jo ikke mig som bestemmer! :o)
Avatar billede sukos Juniormester
06. juli 2002 - 16:23 #8
Der er sgu da masser af plads på forsiden til at lave et link som hedder PHP !!!!!!!!!!!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
06. juli 2002 - 16:29 #9
sukos, ét af problemerne er menuen "kategorioversigt" i toppen. Skal alle kategorier kunne vises fornuftigt, skal mængden begrænses. Dette klares ved opdeling i underkategorier.

Jeg har dog svært ved at se hvorfor det er et problem. På forsiden kan du jo bare tilbasse de kategorier du vil se (ok... den er pt. ikke optimal, da den ikke tager ordenlig højde for den nye niveauopdeling - men det kommer).

Jeg tror alene det er en vanesag, at den pludselig ligger et andet sted. Rent praktisk tror jeg ulempen er minimal, i forhold til de fordele det giver med en mere struktureret kategorisering.