Avatar billede gzu Nybegynder
05. juli 2002 - 22:13 Der er 17 kommentarer

Hvad syntes i ?...

... Om mit nye site: http://www.trooper.h4f.dk
Vil meget gerne have lidt feedback !!! ;)
Avatar billede ahv Nybegynder
05. juli 2002 - 22:16 #1
Sæt chart.dk ned i bunden !
Meget lille side i 1024 x 768 !
Synes siden er alt for "lille" den er svær at overskue synes jeg.
Avatar billede gzu Nybegynder
05. juli 2002 - 22:18 #2
Ja.. men på den anden side hvis den er større så kan den jo blive FOR stor i små opløsninger...
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
05. juli 2002 - 22:20 #3
giver "ahv" ret.. jeg køre med 1052*864 og den er også lille + syns også dit "C" skal ned i bunden !
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
05. juli 2002 - 22:21 #4
men syntes også den er lidt død din side " HVis man kan sige det sån" den er lidt kedelig at se på..
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
05. juli 2002 - 22:22 #5
og ja.. den er svær at overskue !!
Avatar billede gzu Nybegynder
05. juli 2002 - 22:42 #6
Charten kan ikke være i bunder... Har prøvet.. det kommer til at fucke hele siden.. =(
Avatar billede sajbar Nybegynder
05. juli 2002 - 22:46 #7
*host* charten kan ikke være i bunden...
sikke et godt web-designs firma..
siger lissom alt..
Avatar billede gzu Nybegynder
05. juli 2002 - 22:48 #8
Jo tak.. men det er nok fordi designet ikke kan klare det.. og hvis du ikke har andet end pis så smut !
Avatar billede cdc Novice
05. juli 2002 - 22:49 #9
For lille, for kædelig, men ok som et visitkort. Men prøv at set en kontrast farve på så det bliver lidt liv i den

/cdc
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2002 - 22:58 #10
Idéen er set før, (et af pixelcore.com's splashes)
Avatar billede syvon Nybegynder
05. juli 2002 - 23:19 #11
De fleste som kommer ind på den side vil nok sidde og vente på at der kommer mere men det gør der jo ikke. den var "bette".

Troede der kom mere men det gjorde der jo ikke.

Sagt lige ud Kedelig.

/Syvon
Avatar billede ..musse.. Nybegynder
06. juli 2002 - 01:23 #12
Hey.. som alle har nævnt er siden for lille. Den er ikke særlig overbevisende. Jeg tror måske jeg ville vælge en anden til at lave noget for mig hvis det var. HEY det er ikke forbudt at blære sig.. Hvorfor så beskeden?

/Musse
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
06. juli 2002 - 06:56 #13
well - hvis man er til det ekstremt minimalistiske så er den i vinkel. Det tror jeg bare ikke ret mange er :) De fleste af os kan lide farver/billeder/illustrationer :)

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede diskodexter Nybegynder
24. juli 2002 - 13:09 #14
1: Som allerede sagt er siden alt for lille. Selv kører jeg 1024 x 768 og der ser det ret småt ud.

2: Prøv evt. at lægge selve siden lidt mere på midten af skærmen.

3: Arbejd lidt på grafiken. Og prøv at få noget mere fyld på. Siden ser meget kedelig ud og for meget sort/hvid.

4: Punkt 3 leder mig videre til at der skal nogle farver på. Jeg har tit selv det problem, og får tit lavet noget der mangler farver. Men det kræver en spændende side altså. Farver!

5: Sidst men ikke mindst. Din menu er selvfølgelig meget nem og overskue hvilket er godt, men jeg synes nu den er lidt kedelig. Det er en typisk menu med en normal hover. Prøv at arbejd lidt på den :)

Men ellers en flot lille simpel side, men som kan gøres mere spændende :)

/Braestrup
www.braestrup.nyka.dk
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
20. oktober 2002 - 13:10 #15
Rimelig, men den er ikke særlig stor...

MVH
Andesr
Avatar billede zipper20 Nybegynder
27. november 2002 - 09:22 #16
Din menu i venstre side kunne måske også være lidt mindre klodset. Det skulle jo gerne være teksten / indholdet på siden som er dominerende og ikke menuen ;o)
Avatar billede cdc Novice
27. november 2002 - 10:26 #17
for god ordens skyld er han ikke aktiv her inde, så det er ingen points på spil :o)

/cdc