Avatar billede nikras Nybegynder
05. juli 2002 - 15:44 Der er 1 løsning

Vote system.

Hejsa er der nogen der kan hjælpe.

Jeg mangler at system så mine brugere kan stemme på de hjemmesider jeg linker til.
Ikke noget fancy, men bare sådan at de kan give fra f.eks 1-5 stjerner.
Skulle det være sådan at den samtidig selv kan sortere hvem der har højeste score, vil det være perfekt.

På forhånd tak
Avatar billede keysersoze Guru
05. juli 2002 - 15:47 #1
det kan du ikke lave med javascript - der skal du over i et serverside sprog som fx asp eller php.

for eksempler i asp kan du kigge på www.netcoders.dk og www.activeserverpages.dk