Avatar billede durany Nybegynder
05. juli 2002 - 01:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows XP

min XP er hel gal på den...
hver gang jeg tænder min computer åbner den automatisk outlook express? ved ikke hvorfor. den siger også den ikke kan åbnes fordi den ikke er installeret færdig=? underligt!

nå men vider.
alle mine MP3 filer bliver automatisk konverteret til en fil der hedder " VBSscript script file " og så kan jeg ikke høre den sang mere... jeg ved ikke hvad der for den til at være den fil...
ligepludselig en dag så er de konverterede. og hvis jeg sætter dem ind på pcen igen bliver den ved med at konverter mine mp3 filer!

til hjælp...jeg har også installeret real1 player og så har jeg også Winamp til at afspille .mp3

på forhånd tak for hjælpen..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juli 2002 - 01:15 #1
du har fået virus!

hent PC-cillin på www.download.com og kør en scanning!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. juli 2002 - 01:15 #2
Avatar billede djeclemen Nybegynder
05. juli 2002 - 01:29 #3
Alle dine mp3 filer + billede filer, er tabte, du har fået virus..! kør en virustjek!
Avatar billede prodic Mester
05. juli 2002 - 01:38 #4
ro på - dine mp3-filer er ikke tabte, men dine billedfiler er.
Dine mp3-filer med endelsen vbs har en kopi med den rigtige endelse, eneste problem er bare at filen er skjult.
Læs mere om problemet på f.eks www.symantec.com
Avatar billede NanoQ Nybegynder
05. juli 2002 - 08:45 #5
Jeg vil anbefale dig at starte med at køre denne onlinescanner (skal ikke installeres): www.housecall.antivirus.com - vælg "scan without registering".

Jeg vil tro det er en loveletter variant...
Avatar billede tuncay Nybegynder
08. juli 2002 - 13:37 #6
får at at få ikke ønskede startup porgrammer bruger jeg selv Regcleaner..
Avatar billede togchat.dk Nybegynder
13. juli 2002 - 02:30 #7
Eller www.antivirus.dk den virker også helt fint. Men bare husk du skal sætte hak i desinficer FØR du sætter den til at scanne :) ellers skal du scanne flere gange.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:50 #8
lukketid?!