Avatar billede michaeldsl Nybegynder
16. august 2000 - 20:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

dxr3 og divx!

Jeg har lige købt pc-dvd Dxr3 fra creative. Jeg har ingen problemer med at afspille dvd film og mpeg2 filer med creative pc-dvd som fulgte med, problemer er bare at jeg gerne vil afspille divx filer så det kan vises på mit tv, og det understøtter pc-dvd IKKE!
jeg har prøvet at installere powerdvd og den kan også fint afspille divx men den kan bare ikke finde mit dxr3 kort!
Hvad skal jeg gøre for at kunne se divx på mit tv, og kan det overhovedet lade sig gøre!?!
Avatar billede taz Nybegynder
17. august 2000 - 13:09 #1
Hvis jeg har forstået dig ret ønsker du at afspille dvd samt div mpeg filer på dit TV.

Det kan lade sig gøre. Derhjemme har jeg det til at køre, men det der skal gøres, er at du skal bruge nogle andre drivere til dit Mpeg kort istedet for creatives....

Disse filer kan jeg godt sende til dig, hvis du ønsker det...

Mvh
Taz.

ib.nielsen@jesperdk.dk
Avatar billede cookiepusher Nybegynder
17. august 2000 - 13:26 #2
Du er en helt hvis du også gider at sende dem til mig. Jeg bruger win98 og win2000, men det er fint nok hvis du kun har til win98

Mvh
Cookiepusher
Vildere@cookiepusher.dk
Avatar billede michaeldsl Nybegynder
17. august 2000 - 21:51 #3
Meget gerne... du kan bare sende den til michaeldsl@hotmail.com

På forhånd tak..

Mvh.
Michael
Avatar billede steffen Nybegynder
21. oktober 2000 - 09:28 #4
Uhm, manden siger jo DivX .. og ikke diverse mpg/DVD?

Nogen af jer der har testet det, og fundet at det virker?
Avatar billede lazz1 Nybegynder
21. november 2000 - 15:15 #5
Kan du ikke også lige sende de drivere til mig?
duhhh fungerer de også med DXR2 da jeg har en ven der bruger det?
lazz1@ofir.dk
Avatar billede banan11 Nybegynder
03. marts 2001 - 17:08 #6
kan du ikke sende den driver til mig så jeg også kan se divx  på mit mpeg dxr2 kort
hilsen greve33@pc.dk
Avatar billede taz Nybegynder
12. marts 2001 - 13:12 #7
Jeg skal nok lige sende filerne, dog er jeg rendt ind i et lille problem under en lille oprydning, var der et par mapper på computeren som ikke skulle slettes, men jeg skulle have det til at ligge....

Jeg skulle også modtage noget fra en kammerat han har haft samme problem.

Mvh
Taz
Avatar billede rye_dk Nybegynder
01. maj 2001 - 16:37 #8
hej kunne i ikke lige sende de der filer til mig også så ville jeg blive jubii glad på forhånd tak
mike rye.cfp@vip.cybercity.dk
Avatar billede rye_dk Nybegynder
01. maj 2001 - 16:39 #9
sorry    cfp11413@vip.cybercity.dk