Avatar billede argiona Nybegynder
04. juli 2002 - 12:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sessioner i Win2000

Når man har logget ind på en fjerncomputer med eksempeltvist et gæstelogin og derefter forsøger at logge ind som administrator kommer windows med fejlmeddelelsen:
De angivne legitimationsbeskrivelser er i konflikt med de eksisterende.

Er der en måde hvorpå man kan logge ud af fjerncomputeren igen, eller slette den session man har oprettet?!?

Mvh. Argiona
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. juli 2002 - 17:24 #1
Luk evt. mappet drev.
Luk alle explorer vinduer.

Men det har du sikkert prøvet?
Avatar billede argiona Nybegynder
04. juli 2002 - 22:48 #2
Jeps, det virkser ikke, men der burde vel være en eller anden måde hvorpå man kan afslutte sessionen...
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. juli 2002 - 06:50 #3
Jeg havde en gang et program som hed Active Ports (mener jeg), som kunne se netværks forbindelser.. jeg mener også at det kunne lukke dem.
Avatar billede bc.com Nybegynder
11. juli 2002 - 11:02 #4
Jeg har oplevet noget af det samme på et system jeg har bygget med win2000 servere. Det eneste der hjalp var sådan set at slette den angivne bruger konto for derpå at oprette den igen. Det virkede i al fald hos mig...
mvh. bccom
Avatar billede argiona Nybegynder
18. august 2003 - 11:26 #5
hmm