Avatar billede denboj Nybegynder
16. august 2000 - 16:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

leder desperat efter et gammelt spørgsmål

Hejsa - jeg har for nylig set et genialt spørgsmål her på eksperten -

Spørgeren havde haft problemmer med at hans lydkort hakkede - han løste det ved at tildele lydkortet mere (et eller andet) og vist nok 13 af det - Max tildeling af dette et eller andet var vist 40 og det stod vist nok fra starten af på 3. - han gav en komplet løsning på hvordan han havde gjort - og ønskede vist nok kun at få at vide hvorfor fejlen var opstået da fejlfindingsprosessen havde taget lang tid.

Jeg har søgt efter dette spørgsmål på alle mulige og umulige måder - endda også den lange tur igennem nye spørgsmål - Så jeg håber på at der er en eller anden der kan huske spørgsmålet - eller måske endda kan finde det til mig.

På forhånd tak for hjælpen til en (næsten) umulig opgave
Denboj
Avatar billede sjensen Nybegynder
16. august 2000 - 16:45 #1
Søg efter MPEG3. det var det der blev skruet op for !!
Avatar billede ricky Nybegynder
16. august 2000 - 16:49 #2
prøv søg funktionen - den er ret smart!
og så vil jeg gerne have min 100 point! ;-)
Avatar billede driis Nybegynder
16. august 2000 - 16:56 #3
Jeg er ret sikker på, du søger efter denne her:

http://www.eksperten.dk/spm/22695
Avatar billede sjensen Nybegynder
16. august 2000 - 16:57 #4
Det er rigtigt DRIIS. Der er \"Winamp der hakker spørgsmålet\"
Avatar billede denboj Nybegynder
16. august 2000 - 17:02 #5
driis - takker for den hurtige levering

ricky - jeg er godt klar over at søge funktionen er smart - jeg har eksempelvis søgt på
irq - dma - soundblaster - liveplayer - enhedshåndteringen - kigget 500 sider igennem i nye spørgsmål - men det nytter ikke noget når spørgsmålet hedder

\"Winamp hakker når jeg arbejder med computeren - del 8\"

sjensen: spørgsmålet lå nr. to under søgning på mp3 kunne jeg se efter at have fået linket fra driis.
Avatar billede denboj Nybegynder
16. august 2000 - 17:10 #6
JUHUUUUUUUUUUUU - det var det - suverent mand - fedt - *løber jublende rundt i min lejlighed - *fester derudaf* - *bunder 5 øl* - fedt
Avatar billede driis Nybegynder
16. august 2000 - 17:21 #7
... Jeg søgte såmænd bare efter \"lyd hakker\", og vupti, 2. resultat var det rigtige ;-)
Avatar billede grande Nybegynder
02. september 2000 - 02:45 #8
drik noget snaps, det virker bedre :O)
Avatar billede denboj Nybegynder
02. september 2000 - 04:46 #9
Grande har en lille tisser
Avatar billede grande Nybegynder
05. september 2000 - 00:01 #10
jeg kan gnave gren på mig selv, også med hold i ryggen.