Avatar billede ilh Nybegynder
02. juli 1999 - 11:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Send email til flere personer

Hvordan kan jeg sende email til flere personer på min hjemmeside http://home0.inet.tele.dk/holm/nvemail.htm ved at benytte afkrydsningsfelterne?
Jeg har oprettet en tekstfil der hedder check.txt, men skal hos udbyderen ha'' filen skrivebeskyttet.
Siden virker fint på min test hjemme med rettigheden til at skrive i filen.
Hvad kan jeg gøre istedet for at have en bufferfil?
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
02. juli 1999 - 14:09 #1
Du kan sagstens gøre det med javascript.......men jeg har ingen anelse om hvordan  :O)

Hvis du har mulighed for at køre ASP på serveren derimod - så kan jeg hjælpe dig.
Avatar billede flemming Nybegynder
02. juli 1999 - 16:54 #2
Har lige været forbi dit script - og ligemeget hvor mange man krydser af - så får man en fejl om at man ikke har valgt noget.

Måske burde du kigge dit script igennem igen.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. juli 1999 - 03:24 #3
jeg kan slet ikke se andet end nogle mailto links
Avatar billede lillebror Nybegynder
11. juli 1999 - 01:40 #4
dette her er vel sådan set ikke et svar men det med afkrydningsfelterne kunne det godt være du skulle glemme for det er nok lidt for advanceret hvorfor ikke en mailingliste http://server.com
der kan du oprette en mailingliste
Avatar billede cooper Nybegynder
15. juli 1999 - 10:08 #5
lillebror, dit svar ville jeg også have valgt. Nemt og smertefrit!
Avatar billede ilh Nybegynder
31. juli 2000 - 08:46 #6
Tak for al responsen.
Siden virket hvis nvmail.htm og en tom tekstfil med navnet check.txt ligger i samme katalog og check.txt IKKE er skrivebeskyttet.
Der er også mange mailto-links, men det skal der også være ;-)
En malingliste udvælger ikke personer, det er jo det jeg selv vil vælge.
... men tak alligevel !!