Avatar billede jepi Nybegynder
03. juli 2002 - 21:06 Der er 5 kommentarer

switchbox

jeg skal have en switchbox sat til, så jeg kan få min kones computer sat til. jeg kører med alm.98 (styreprogram). Har adsl/bredbånd.
er det let at sætte til
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
03. juli 2002 - 21:07 #1
Switch box til din internet opkobling eller...
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
03. juli 2002 - 21:08 #2
Hvis ja hvilket modem
og hvorfor ikke køre begge samtidig
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. juli 2002 - 21:40 #3
Du skal have en hub eller en switch, og netkort i begge maskiner. Jeg vil anbefale at du kikker på zywall 1 (http://www.zywall.com)denne internet switch giver mulighed for at tilslutte 4 maskiner internettet og den har indbygget firewall med statefull inspektion, så sikkerheden er god. Det er ret let at sætte op

Hilsen
Kim - http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede kap74 Nybegynder
06. juli 2002 - 16:30 #4
Hvis du har en switchbox er det ikke noget problem at sætte op, en "zywall" e rogså en god ide problemmet er bare at den er lidt dyr, og man kan jo hente firewall's oppe på nette ganske gratis(zonealarm), den har måske så ikke de samme muligheder som en zywall.
Avatar billede jepi Nybegynder
19. januar 2003 - 08:28 #5
takker for jeres svar