Avatar billede questioner Nybegynder
03. juli 2002 - 19:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se Jubiinyheder!

Hvis jeg f.eks. vil læse IT-nyhederne på Jubii, og det sker ved at man trykker på et link som åbner et nyt lille vindue, som jeg ikke kan se. Den skriver der er fejl på siden. Hvad kan det skylles?
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
03. juli 2002 - 19:18 #1
Læg et link tak !
Avatar billede questioner Nybegynder
03. juli 2002 - 19:20 #2
Avatar billede iceworld.tk Nybegynder
03. juli 2002 - 19:22 #3
vIRKER !
Avatar billede questioner Nybegynder
03. juli 2002 - 19:23 #4
Ja på din computer ikke på min, og det var jo spørgsmålet
Avatar billede kapla Nybegynder
03. juli 2002 - 19:36 #5
Avatar billede questioner Nybegynder
03. juli 2002 - 19:50 #6
Der står lykkedes hver gang, men det virker stadigvæk ikke.
Avatar billede smaakager_dk Nybegynder
05. juli 2002 - 21:06 #7
Du skal prøve at opdatere din internet browser, hvis du bruger explorer, hvad jeg går ud fra du gør, skal du bare åbne start i windows og oppe i toppen er der update til windows der kan du hente den nyeste browser.
Avatar billede questioner Nybegynder
06. juli 2002 - 10:24 #8
Jeg har den nyeste Browser fra Microsoft, men engang havde jeg samme problem, og der var en der hjalp mig med det her fra eksperten. Jeg kan bare ikke huske hvad jeg skulle gøre, det var et eller andet med at skrive et eller andet et eller andet sted langt inde i systemet.
Håber en ved hvad jeg mener, og denne gang skal jeg nok skrive det ned!
Avatar billede henrixx Praktikant
14. juli 2002 - 16:30 #9
Hej
Jeg har også nogle lignende problemer med www.computerworld.dk plus flere andre, hvor ikke kan loade siden og der er pt. ikke nogen nye opdateringer til IE6 ! - så jeg venter også med spænding på at se hvilken løsning der er på problemet :o)