Avatar billede deepanker Nybegynder
03. juli 2002 - 01:15 Der er 6 kommentarer

Formmail

Hejsa jeg har lidt problemer og vil give gode point for god og konkret hjælp

Problemet er at jeg har en http://www.fiskergodt.dk/Bestiling.asp hvor man kan bestille nogle produkter. Bestillingen skal ikke gemmes i en database men sendes til en bestem email, altså miN. Bestillingen skal indeholde alt det som er i min form

<form name="form1" method="post" action="">
                <p><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000"><br>
                  <input type="text" name="textfield" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 video, kort version, &aacute; dkr. 149,-
                  <font size="1">(i PAL)</font></font><br>
                  <font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield2" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 video, lang version, &aacute; dkr. 199,-<font size="1">
                  (i PAL)<br>
                  </font></font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield3" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 video, kort version, &aacute; dkr. 179,-<font size="1">
                  ( i NTSC)<br>
                  </font></font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield4" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 video, lang version, &aacute; dkr. 229,-<font size="1">
                  ( i NTSC)<br>
                  </font></font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield5" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 DVD, kort version, &aacute; dkr. 249,- <font size="1">(i
                  PAL)<br>
                  </font></font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield6" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 DVD, lang version, &aacute; dkr. 299,-<font size="1">
                  (i PAL)<br>
                  </font></font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield7" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 DVD, kort version, &aacute; dkr. 299,- <font size="1">(i
                  NTSC)<br>
                  </font></font><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="2" color="660000">
                  <input type="text" name="textfield8" size="2" maxlength="2">
                  stk. Dana Cup 2002 DVD, lang version, &aacute; dkr. 349,- <font size="1">(i
                  NTSC)</font></font><br>
                  <br>
                  <b></b></p>
              </form>

hvordan kan jeg bruge formmail til at sende det til min email...

Jeg har cybercity og mener de understøtter formail

HJÆLP MIG... jeg har deadline i morgen klokken 14

Venlig Hilsen

Klaus Jensen
Avatar billede schaefner Juniormester
03. juli 2002 - 01:17 #1
Hvis CuberCity har en formmail så indsætter du bare den som action. Altså action="http://cybercity/formmail.cgi eller hvad det nu er.
Avatar billede schaefner Juniormester
03. juli 2002 - 01:18 #2
Ellers kan du oprette en gratis hos www.wservice.dk eller du kan lave den selv i ASP
Avatar billede schaefner Juniormester
03. juli 2002 - 01:27 #3
Avatar billede changman Nybegynder
03. juli 2002 - 01:38 #4
Jeg synes du skulle overveje at bruge styleseheet i stedet for alle de <font>-tags - Bare en tanke!
Avatar billede webtoday Nybegynder
03. juli 2002 - 02:45 #5
hmm jég har fået det lavet og modtager mailen men vil gerne vide hvordan jeg fjerner:

Below is the result of your feedback form.  It was submitted by
Klaus Anker () on Wednesday, July 03, 2002 at 02:42:07
---------------------------------------------------------------------------

det står der på alle mail kan jeg ikke få lavet det på dk eller ligende samt når jeg submitter så kommer der til at stå

Submit: Bestil Nu

hvilket er min submit knap i min form..... det skal ikke føres videre til min mail
Avatar billede dhunters Nybegynder
03. juli 2002 - 21:23 #6
Man kan ikke fjerne hverken toppen eller submit'en. Det ligger i den cgi-fil man henviser til.
Hvis det er kan man lave sin egen fil at henvise til i ASP.

Mvh.
/dhunters.