Avatar billede caab Nybegynder
02. juli 2002 - 20:29 Der er 10 kommentarer

Menu - "rullegardin"

Hejsa...

Er der nogle der ved hvor man kan finde nogle free source "rullegardin" menuer som man må bruge på sit eget site? (fx som på eksperten.dk og tv2.dk).

Caab
Avatar billede sif4ever Nybegynder
02. juli 2002 - 20:33 #1
dhtmlcentral.com
Avatar billede sif4ever Nybegynder
02. juli 2002 - 20:33 #2
De hedder coolmenus på dhtmlcentral.com
Avatar billede sif4ever Nybegynder
02. juli 2002 - 20:34 #3
Avatar billede yousif Nybegynder
03. juli 2002 - 10:20 #4
her er noget et værktøj som gør det meget lettere at lave menuer:

http://web-nova.com/ezmenu.asp
Avatar billede dmdisco Nybegynder
03. juli 2002 - 10:24 #5
prøv at kigge på dhtmcentral's menu'er de er for fede
Avatar billede caab Nybegynder
04. juli 2002 - 21:58 #6
Jae....men menuen jeg faktisk skal bruge, skal være magen tl den eksperten har - den kan jeg da ikke finde der, selv om det også er en coolmenu.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
04. juli 2002 - 22:07 #7
Nej du kan ikke finde den præcis samme menu, da Eksperten jo selv har lavet lidt om på den, men den der ligner og kommer tættest på er coolmenuen.

Hilsner
http://www.dkdebat.dk
Avatar billede peder77 Nybegynder
03. september 2002 - 17:43 #8
Brug dreamweaver og fireworks mx. Det hele bliver beskrevet i tutorials.
Du kan endda se hvordan du gør på video: http://www.macromedia.com/software/dreamweaver/productinfo/tutorials/gettingstarted/
og vælg DHTML popup-menus
Det er hurtigere at lære det end at pakke filerne ud og læse alt den kode igennem.

/77
Avatar billede peder77 Nybegynder
03. september 2002 - 17:44 #9
:)
Avatar billede sif4ever Nybegynder
03. september 2002 - 17:45 #10
Det er vist ved at være lukketid for denne tråd.