Avatar billede kaspartorp Nybegynder
01. juli 2002 - 20:22 Der er 4 kommentarer

News System

Jeg er en dør til at kode og så noget <-- Så er det sagt..

Jeg har levet en hjemmeside, hvor jeg mangler et news system i asp på forsiden - hvor man kan logge ind på en eller anden måde, og oprette/slette nyheder

www.tku.dk/scpk

Havde regnet med at det skulle være på forsiden!

En der kan lave det, med den slags skriftype der bliver brugt på hjemmesiden???
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2002 - 20:28 #1
jeg kan ikke lave det for dig for 200 point, men der ligger adskillige script rundt omkring, jeg har enda selv et liggende på www.questis.dk under elementer, som du skal være velkommen til at brug. mvh.

www.questis.dk
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juli 2002 - 20:54 #2
http://www.eksperten.dk/spm/231195

Luk venligst det ene.
Avatar billede runeevers Nybegynder
01. juli 2002 - 20:55 #3
Jeg har et meget simpelt et der er en gæstebog der er lavet om. Se en demo på www.clanboa.dk ...

Noget du kan bruge?

Der er to seperate admin sys til at redigere og tilføje poster.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:23 #4
lukketid ?