Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
15. august 2000 - 11:49 Der er 4 kommentarer og
8 løsninger

3DMaxer.dk revurdering

Nu er det en uge siden sitet kom på nettet, og fik jeres vurdering. Jeg har nu rettet de fleste af de ting, I syntes der skulle ændres. Jeg vil gerne høre hvad i synes om sitet efter ændringerne, og om I kan finde nye ting der skal rettes/ændres - altså en revurdering. Samt karakter (??@13).

http://www.3DMaxer.dk

Ændreinger på sitet siden sidste vurdering.

- Nyt logo
- Infoark om hvad 3D Studio Max er
- Omskrevet forum (mere brugervenlig)
- Nybegynder tutorial (kommer flere)
- Textures loades en del hurtigere
- Besøgende kan nu ændre tekststørrelse
- Scriptfejl skulle gerne være rettet

To ting som ikke er blevet ændret endnu er:

- Samme farver (måske laver jeg dem lidt lysere - ved det ikke endnu)
- Ordbogen skal udvides (bliver snart gjort)

hilsen

3DMaxer.dk
Avatar billede stroehm Nybegynder
15. august 2000 - 12:21 #1
Jeg syntes at den er rigtig fed, og det mener jeg.
Jeg kan rigitig godt lide de mørke farver, og jeg syntes at grafikken er god. Navigationen er indlysende - har ikke haft tid nok til at finde noget jeg syntes skullle være anderledes.
mvh
stroehm
Avatar billede parazite Nybegynder
15. august 2000 - 12:34 #2
ARGH! ALDRIG ta\' min statusbar fra mig! For satan da! Vil ku se hvor lang tid billedet skal loade endnu! *G* Snakker om Gallery >> Billederne. Eneste kommentar lige nu. Skal til time... :o(

- Parazite
Avatar billede stoffer Nybegynder
15. august 2000 - 14:20 #3
Den er pæn -> eneste kommentar er at den måske skal være lidt lysere --> minder for meget om en quake side.

Men rart med en begynder --> mellem side. Jeg tror ikke at harcore maxere ville gå derind, dertil er der for lidt af alle de små fif osv. Men en god begynder side....
Avatar billede stoffer Nybegynder
15. august 2000 - 14:20 #4
hmmm svarer lige
Avatar billede denboj Nybegynder
15. august 2000 - 14:34 #5
hej - 1024 gange 768

din baggrund på siden - med de skiftende farver - prøv at scroll en gang - så flimrer de.

textures- god idé at lægge dem på på den måde - så kan man lige hente dem - der ville ikke ske noget ved at gøre thumbsene endnu mindre og ligge et par flere på :-)

jeg synes forøvrigt at dit logo ser meget godt ud.

ellers er der ikke så meget at sige :-)
design 10@13
anvendelighed - aner jeg ikke
Avatar billede martin100 Nybegynder
15. august 2000 - 16:24 #6
alt for mørk ...
9@13
Avatar billede motu Nybegynder
15. august 2000 - 20:22 #7
Rigtig go side, der beviser at man kan lave det
flot, kun ved brug af tables.

Da det er en 3d side, kunne du godt lave et federe
logo. Må gerne være mere tydeligt.

I galleriet loader billederne meget langsomt, i stor størrelse. Kan det fikses?.

Fedt forum, det er overskueligt.

Det der counter4all skulle du fjerne.

konklusion :
Lidt mere grafik måske? , men er ikke nødvendigt.
Farverne er gode, IKKE for mørke.

9/10@13

Avatar billede nof Nybegynder
15. august 2000 - 21:26 #8
Hej,
logoet passer ikke til resten af designet.

Se siden www.counter-strike.dk !!! Jeres design ligner deres rigtig meget...!
Det er ikke optimalt for et site omhandlende 3D, at have et deisgn som er set før!

5@13

/nof
Avatar billede void Nybegynder
16. august 2000 - 09:23 #9
Jeg synes klart den er blevet bedre nu hvor logoet er blevet flottere, men jeg kan altså stadig ikke lide farverne!

9@13

the VoiD
Avatar billede funnymaker Nybegynder
17. august 2000 - 08:28 #10
Helt acceptabel fed side... En anden baggrund på logoet ville dog være lækkert ell. måske et mere 3 Dimensionelt logo (NEJ! jeg mener ikke noget extrudet text med en lensflare)
10@13
Avatar billede winx Nybegynder
17. august 2000 - 14:16 #11
Det er blevet meget pænere end det var før det nye logo har sat kvaliteten meget op

8/9@13
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
18. august 2000 - 16:40 #12
tak for det :-)