Avatar billede x-2go Nybegynder
01. juli 2002 - 01:43 Der er 9 kommentarer

Anit stave fejl program?

jeg søger et program hvor der er stavekontrold til danske ord ! det skal bare være gratis..smid et link så downloader jeg det og du får 20points? =)

/NEVERMIND (2go)
Avatar billede x-2go Nybegynder
01. juli 2002 - 01:43 #1
Prgrammet skal være på dansk!
Avatar billede x-2go Nybegynder
01. juli 2002 - 01:44 #2
programmet even ;)
Avatar billede band_waggon Nybegynder
01. juli 2002 - 02:00 #3
flot at du selv laver STAVEFEJL.....det er et ord.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 02:01 #4
band_wagon > der er vel en grund til han søger stavekontrollen? ;)
Avatar billede rbnh Nybegynder
01. juli 2002 - 04:19 #5
Et staveprogram, kan ikke altid finde fejl i sammensatte ord, i det eks.v. både ordet stave og fejl findes som enkelt ord.

En nem måde,at have dansk stavekontrol på, er at skrive tekst og bagefter kontrol i Microsoft Outlook Express, som jo har stavekontrol.

Herefter kopieres det skrevne bare over til det pågældende program med Ctrl+C og Ctrl+V - dette er skrevet i MS Outlook Express og derefter kopieret og indsat.
Avatar billede x-2go Nybegynder
01. juli 2002 - 12:49 #6
jamen , der må da findes en der har lavet et lilel fiks program ? en der har et program der er stave kontrol i?
Avatar billede band_waggon Nybegynder
01. juli 2002 - 15:26 #7
:)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. juli 2002 - 16:25 #8
...mja gør der sikkert også men så det ikke gratis

fx http://www.sun.dk/produkter/software/staroffice/

eller prøv her - men dansk er jo ikke ligefrem et verdenssprog :)

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=spellchecker&tg=dl-2001
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:51 #9
lukketid?!