Avatar billede cequadret Nybegynder
30. juni 2002 - 23:14 Der er 10 kommentarer

Min computer fucker

Min Computer er helt vildt lort for tiden. Min computer er god nok hvis den har stået slukket i noget tid men så når der er gået noget tid og jeg har spillet lidt så lagger det og inde i jobliste/task manager kan man se hvor meget cpuen arbejder og den er på 100% heletiden selvom jeg ikke har noget åbent ud over irc. Men lige når jeg tænder min com ligger den fra 0-10 % når jeg ikke åbner programmer osv. Så det jeg vil frem til er at, om det kan være min cpu der er smadret eller det er mit motherboard ?
Avatar billede webcreator Nybegynder
30. juni 2002 - 23:18 #1
Det er nok fordi din CPU bliver for varm. Har du mulighed for at se temperaturen på den? Evt. via et monitor-program eller i BIOS'en?
Avatar billede junl Nybegynder
30. juni 2002 - 23:18 #2
Luk, det ene af dine 2 ens spørgsmål.
Avatar billede bdk Nybegynder
30. juni 2002 - 23:23 #3
Læg windows på igen. Tror bare dine system filer har fået et flip
Avatar billede bdk Nybegynder
30. juni 2002 - 23:24 #4
Læg windows på igen. Tror bare dine system filer har fået et flip
Avatar billede pentium4 Juniormester
01. juli 2002 - 06:26 #5
Du kan da samme sted også se hvad det er som bruger så meget Cpu-kraft.

Hent Ad-Aware her: http://www.lsfileserv.com/index.html (Freeware)

Kan finde trojans og programmer der prøver at kalde op i baggrunden, for at
sende oplysninger til dem der har smuglet 'programmet' ned på din maskine.
Jeg blev noget schokeret, programmet fandt 3 deal.exe filer og et
reklameprogram 'exe', disse luskede programmer kan være årsagen til at Ie
'fryser', hvis de prøver at kalde op til en adresse der ikke findes.

Ad-aware runs under Win9x \ ME \ NT40 \ XP and Win2000.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. juli 2002 - 06:36 #6
pentium > den går ikke!
får du point for mere end ét af svarene, blir du anmeldt!
Du ved det jo godt! tsktsk
Avatar billede asmodeus Nybegynder
01. juli 2002 - 09:44 #7
Hmm, check lige om du ikke har et program som SETI eller United devices installeret - de tager nemli 100% CPU kraft !?

mvh/
Asmodeus
Avatar billede kimilion Nybegynder
01. juli 2002 - 11:04 #8
Det kan være at du har fået en virus.
Jeg havde en der brugte alle mine computer's recurser.
Avatar billede pentium4 Juniormester
01. juli 2002 - 13:44 #9
Kan man ikke fjerne disse spørgsmål når konto'en er lukket, så der ikke er 4 spørgsmål som står åbne og ellers aldrig vil blive lukket????
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 02:52 #10
lukketid?!