Avatar billede bernz Nybegynder
30. juni 2002 - 22:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændrer man sidens navn?

Jeg har lavet en side med 2 frames. Jeg har givet begge disse frames det rigtige navn, men index.html siden som jeg har lavet hedder bare "Ny Side 1"! Jeg har kigget lidt rundt, men jeg kan altså kun se at man kan ændre navnet på de to sider som allerede er rigtige...

Jeg bruger Frontpage XP / 2002

På forhånd takker for hjælpen ;D

//Over and Out = BeRnZ \\
Avatar billede schaefner Juniormester
30. juni 2002 - 22:04 #1
Åben index.html med Notepad det kan du så skrive siden titel imellem <title> og </title>
Avatar billede schaefner Juniormester
30. juni 2002 - 22:08 #2
det = der
Avatar billede bernz Nybegynder
30. juni 2002 - 22:16 #3
Thx alot m8 :D

Takker mange gange...
Avatar billede schaefner Juniormester
30. juni 2002 - 22:36 #4
Var så lidt ;)
Avatar billede cdc Novice
30. juni 2002 - 23:06 #5
til en anden gang.brug dine faneblad i bunden, brug html og gå ind åg lav den om mellem title. evnt. højre klikke side egenskaber og der skrive den nye i title, og til sidst, brug menuen filer egenskaber og der lav den om til hvad den nu skal hedde. Du kan også hæjre klikke på filen i mappelisten og egenskaber og der klare det samme, og selvfølgelig den sidste mulighed notepad :o)

/cdc
Avatar billede schaefner Juniormester
01. juli 2002 - 01:36 #6
ja, men der laver den op på filen der bliver vist i framesettet, og altså ikke index-filen