Avatar billede black-vise Nybegynder
29. juni 2002 - 18:36 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

undertekster-.film

Hvor kan man hente undertekster til film  kome med masser sider tak!
Avatar billede greek Nybegynder
29. juni 2002 - 18:37 #1
Mener du undertekster til divx film?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. juni 2002 - 18:40 #2
Mener ikke det er helt lovligt, men tør ikke sige det.. nogen der ved det?
Avatar billede monstermand Nybegynder
29. juni 2002 - 18:41 #3
hvorfor skulle divx være ulovligt - er cd-r medier også ulovlige?
Avatar billede greek Nybegynder
29. juni 2002 - 18:42 #4
Ved det ikke helt, for han kunne jo bare have taget en backup af sin dvd.
Avatar billede black-vise Nybegynder
29. juni 2002 - 18:42 #5
DivX film er da ikke ulovlige!!

http://home.cinci.rr.com/uneeditwegotit/html/what_is_divx_.htm

og ja jeg mener dvix undertekster
Avatar billede black-vise Nybegynder
29. juni 2002 - 19:06 #6
En der kan komme med nogle dvix sider hvor man kan hente danske undertekster
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2002 - 19:09 #7
divx er som format ikke ulovligt... men det er ulovligt at hente undertekster såvel som hele kommercielle film i divx format. Derfor hører dette ikke til på Eksperten.

Underteksterne er ophavsretsligt beskyttet på lige vilkår som selve filmen, lydsporet, coveret osv.

Venligst selv læg et svar, og accepter det.

NanoQ/coadmin
Avatar billede black-vise Nybegynder
29. juni 2002 - 19:11 #8
Okay
Avatar billede black-vise Nybegynder
29. juni 2002 - 19:11 #9
Lukker nu men jeg har bare søgt på nettet og der er ingen steder der står at det er ulovligt
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2002 - 19:12 #10
Kopiering af film og musik, er blevet lovligt! Ved dog ikke med underteksterne.

www.divxit.dk har du kunne downloade undertekster, men jeg mindes at den er blevet lukket. Kan ikke huske hvorfor.

Kig engang
Avatar billede black-vise Nybegynder
29. juni 2002 - 19:13 #11
Har været der inde men ellers tak
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2002 - 19:14 #12
oki
Avatar billede radiohead Nybegynder
29. juni 2002 - 19:16 #13
nanoq...

"Underteksterne er ophavsretsligt beskyttet på lige vilkår som selve filmen, lydsporet, coveret osv."

Er det ikke lovligt at kopiere filmene da?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
29. juni 2002 - 20:24 #14
radiohead, det er ikke lovligt at distribuere via nettet... er det ikke det spørgsmålet handler om?
Avatar billede xziznoel Nybegynder
01. september 2003 - 23:00 #15
Her er en side med undertekster der ikke er © da de bliver lavet af forbrugerne selv http://217.64.35.213/searchs.php og på www.dvdrip.dk ligger en række værktøjer til at sæte underteksterne ind på filmen alt du skal bruge af hjælp ligger også på siden
Avatar billede o_alex_o Nybegynder
26. september 2003 - 19:26 #16
hej Jeg har nogle .avi film uden undertekster. har hørt noget om at der er rigmelig mange forskellige filer skal jeg bruge .sub .srt ???
Avatar billede ockholm Nybegynder
27. september 2003 - 15:29 #17
(o alex o) .sub, mener at den anden fil er til hvis undeteksten skal kunne ændres til andre sprog... håber d hjalp..

Mvh Ockholm
Avatar billede daffy112 Nybegynder
12. oktober 2003 - 17:32 #18
Undertekster til film er ikke ulovlige så længe det er folk der selv har siddet og lavet dem.... Slut på den diskusion...
Avatar billede pede123 Nybegynder
25. november 2003 - 13:41 #19
http://217.64.35.213/searchs.php?z3= kan du downloade undertekster til de fleste film både danske og andre...